• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kent iemand die Samsung? De search leverde helemaal niks op, en op Internet kan ik ook weinig gebruikservaringen/verhalen vinden...

Ik overweeg om deze aan te schaffen en tegelijk over te stappen naar prepay (zit nu nog op abonnement met mijn C35i, die kuren begint te vertonen).

Nadeeltje lijkt wel de beperkte standbytijd te zijn (120 uur slechts, Nokia 270 uur), maar hij heeft wel weer 360 minuten belcapaciteit (tegen 270 voor de Nokia).

Reden dat ik hem toch serieus overweeg is het (imho) mooi uiterlijk, en ik uit het verleden wat mindere ervaringen heb met Nokia (destijds de inmiddels antieke 5110). Heb ook nog even de C45/C55 overwogen, maar die is even groot als mijn huidige C35, en ik vind hem eigenlijk nét iets te klein. Kwaliteit is overigens wel prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.kpn.com/common/graphics/products/mobielsamsungsghr210sl.gif

Of heeft iemand anders nog een goed alternatief? Enige eisen die ik stel is dat-ie maximaal 200 euro mag kosten, een trilalarm moet hebben en minimaal 120 uur standby-tijd heeft. Zaken als SMS, WAP, voicedialing etc zijn voor mij totaal niet interessant.

Virussen? Scan ze hier!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Ik heb de SGH-R210S. Kan eigenlijk zeggen dat ik er alleen maar vol lof over bent.
Weliswaar heb ik de zilvere die ziet er IMHO net iets beter uit.

- Fijne lange standby-tijd.
- Supersolide telefoon. Ik heb nogal de vervelende eigenschap wat dingen uit mijn handen te laten vallen. :/ Veel Nokia's heb ik daar al mee versleten. Ik heb deze Samsung al een keer of 3 vanaf 1,5 meter op de straat laten vallen en behoudens wat krasjes istie nog 100%.
- Het blauwe display is toch wel heel gaaf.
- Beltonen zijn erg leuk. Soort van i-mode-achtig geluid produceerd het ding.
- Je bent origineel. Al zie je ze wel steeds vaker moet ik zeggen..

Kortom, ik ben er zeer tevreden over.

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• wildhagen
  • Niet online
Tnx.

Maar lange standbytijd? Volgens de specs is dat maar 120 uur, da's vergeleken met Nokia's (die vaak meer dan 200 uur hebben) wel vrij kort.

Hoe is het volume, voldoende of kon het beter? En de geluidskwaliteit? Is die blikkerig zoals vroeger de Nokia 5110, of is het een mooi realistisch geluid?

Virussen? Scan ze hier!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

waarom niet de nokia 3410?
imo is die een stuk mooier dan die samsung en 3510

Multimonitor is relax :P

• wildhagen
  • Niet online
MeIsTwisted schreef op 15 January 2003 @ 09:42:
waarom niet de nokia 3410?
imo is die een stuk mooier dan die samsung en 3510
Die heb ik uitgeprobeerd (mijn broer heeft er een), maar ik vind hem niet prettig werken, en het geluid vond ik ook niet echt superprettig.

Virussen? Scan ze hier!

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

wildhagen schreef op 15 January 2003 @ 09:24:
Tnx.

Maar lange standbytijd? Volgens de specs is dat maar 120 uur, da's vergeleken met Nokia's (die vaak meer dan 200 uur hebben) wel vrij kort.

Hoe is het volume, voldoende of kon het beter? En de geluidskwaliteit? Is die blikkerig zoals vroeger de Nokia 5110, of is het een mooi realistisch geluid?
Op papier zullen de Nokia's wel meer hebben. Ik heb de ervaring dat mijn oude 8210 met prima batterij na een uurtje of 72-80 echt wel aan een oplaadbeurtje toe is. Die Samsung haalt het zeker een dag of 4. Even afhankelijk van hoe vaak je belt of hoe lang je zit te pielen met ringtones etc. :)

Ik vind het geluid prima. Tis bij mij zo hard dat me pa en ma mee kunnen luisteren als ik naast ze op de bank met één van me vrienden zit te bellen. ;)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Een vriend van mij heeft die samsung en ik vond het een geinig telefoontje. Redelijk compact, volgens mij kleiner dan die nokia. Hij voelt lekker aan, solide, en de knopjes werken ook goed.
Geinige spelletjes, goed geluid, mooi display.

Ik zou zeker voor die samsung gaan.

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:01
Ik heb een 3510i is het zelfde als 3510 maar dan met kleurenscherm :)

• wildhagen
  • Niet online
Oké, allemaal bedankt voor de antwoorden, ik ga van het weekend maar eens sjoppen voor die Samsung :)

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1