<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee en Ja...[/quote]just confusing :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Nee... hoe langer je PC draait, hoe warmen de componenten worden, hoe sneller hij verslijt.[/quote]Dus als ik um altijd en eeuwig aan laat staan is ie weet ik hoeveel miljoen graden?

Maar het gaat niet om het warm worden, maar meer dat ie weer koud wordt en dan weer warm, dat is slecht, constante temp is beter<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ja... Zet je computer aan, voor de hele dag. De opstart sectors van je HD's zijn niet gemaakt om de hele dag weer gereset te worden.[/quote]Zijn de opstart sectors van een ander materiaal als de rest van de sectors?¿ K denk niet dat dit er iets mee te maken heeft. Natuurlijk slijt een schijf wel van lezen, maar het maakt echt niet zo veel uit hoor. Denk ook es aan aan het swap geheugen, daar is windoos ook constant mee bezig lijkt het soms wel.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En PC'S zijn niet gemaakt om constant aan te laten staan. M.u.z van sommige systemen, die ook als surver gebruikt kunnen worden.[/quote]Jah tlijk als je een component in een server zet dan mag die wel de hele tijd aanstaan en anders niet :)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Denk ook aan je geheugen dat beter om de zoveel uur gereset moet worden.[/quote]Lijkt me meer aan windoos & zijn geheugen management liggen