Mondiaal internet toegang met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Voor een klant zoek ik een oplossing die je met de laptop op veel plaatsen in de wereld toegang geeft tot internet, het liefst met één provider.

Ik denk zelf dat je met GPRS modem kaartjes wel een eindje komt, maar wie weet een operator met werelddekking? De klant komt in ieder geval veel in Europa, VS en Azië, dus Afrika mag eventueel buiten de dekking vallen.

Heeft iemand al ervaring met GPRS toegang met zijn laptop? Kan je alleen maar Email overhalen (met outlook?) of is er ook mee te surfen (beperkte mate).

Ik weet niet of er nog andere mogelijkheden zijn (satelliet?) of eventueel een oplossing via een vast netwerk. Dan krijg je wel problemen met de verschillende aansluitingen voor de telefoon etc.

Verwijderd

Wat dacht je van Compuserve ?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:27

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Topicstarter
Krijg je 100.0000den cdtjes van die gasten, kijk je er nog overheen (hoe bedoel je slechte reclame campagne). Is inderdaad een goeie suggestie, met dank, maar wel eentje die kabels en telefoonconnectorconverters nodig heeft. Of heeft Compuserve ook wireless inbelaccounts? Dat kon ik niet vinden op de cs website.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

[google=global roaming] :)

Bijvoorbeeld GRIC

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Dit is al vaak langs gekomen :)

Dit topic is gesloten.