Toon posts:

Action Replay V2 op nieuwe PS2 werkt niet! help!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een spikssplinternieuwe ps2 en gisteren een nieuwe AR2 gekocht. Nu heb ik het probleem, nadat ik heb aangegeven, dat ik een game start, without codes, dat hij blijft hangen op het gedeelte dat hij vraagt om de game disc en dan X moet ingeven om het spel te starten. De ps2 blijft dan hangen, ik kan niet meer terug en ook wordt het spel niet opgestart. Komt het omdat de nieuwe uitgaves van de ps2 beveiligd zijn? Of moet ik toch op zoek gaan naar een andere versie van de AR2, bijvoorbeeld versie 2.0.2???

Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven?

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom zou je een PAL non-copy cd willen opstarten met AR2 WITHOUT codes?
Trouwens ge kunt de vraag beter op www.codejunkies.com stellen, die mensen worden betaalt om te helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus wel om een pal copy without codes, maar dan blijft ie hangen, en codejunkies heb ik al een mail gestuurd, maar die hebben al lang niets laten horen, dus die hoop heb ik inmiddels ook al opgegeven!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Welke versie heb je? De codejunkies website en het forum zijn inderdaad niet zo "alive" de laatste tijd. Probeer de hardware (de are2 card) eerst eens te resetten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Ik had begrepen dat je dus ook een NEO kaartje moest laten inbouwen om het werkend te krijgen. Maar of die nu wel of niet het geval is, dat weet ik nog niet helemaal zeker.... En hoe kan ik die hardware resetten dan?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 16 January 2003 @ 09:04:
Ik had begrepen dat je dus ook een NEO kaartje moest laten inbouwen om het werkend te krijgen. Maar of die nu wel of niet het geval is, dat weet ik nog niet helemaal zeker.... En hoe kan ik die hardware resetten dan?
Resetten doe je gewoon in het menu van de ARE2. Wat wil je precies doen dan? Als ik "Neo" lees denk ik aan modchips, en da's niet toegestaan hier op GoT.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja rollerman 'backup' games kunt ge niet runnen zonder extra hardware, AR2 is niet genoeg.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Koop ze in de winkel :|
We gaan je niet helpen om een backup aan de praat te krijgen, en al helemaal geen discussie over modchips.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.