Toon posts:

[Dell] wacht al 1,5 week

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb op 6 jan online een laptop bij Dell besteld en heb tot nu toe nog niets vernomen .
Nog niet eens een mail ter bevestiging .
Heb vorige week gebeld met dell en de bestelling was wel doorgekomen dus daar ligt het niet aan .

Zijn ze altijd zo traag bij Dell ?

Ga vandaag maar weer is bellen en als er dan niets kan worden geregeld cancel ik de hele bestelling maar en kijk wel ergens anders .

Verwijderd

heb je al betaald?

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb nog niet betaald omdat ik nog geen bevestiging heb gehad.
Men zou mij eerst bellen , maar ze bellen maar niet

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-08 10:27

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

kan idd lang duren..... ik heb gewoon blijven hameren totdat alles zowat in 1 dag duurde de bevestiging en betaling dan..... Het kan dus wat langer duren gewoon je contactpersoon bellen en hameren.

*empty*

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Ik vind het op zich al triest dat je moet bellen om te weten te komen of je bestelling wel is doorgekomen. :/ In dit digitale tijdperk zijn er bij Dell toch zeker wel andere mogelijkheden.

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Verwijderd

En je weet wel heel zeker dat je order ook daadwerkelijk verstuurd is?
Klinkt misschien dom, maar als je uiteindelijk bij stap 3 aangekomen bent. Moet je terug scrollen naar het begin van de pagina en op verstuur drukken. Zo heb ik zelf namelijk al eens tevergeefs op spullen zitten wachten :)

En je hebt toch een order id gekregen, daar moet je je order mee terug kunnen vinden.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 08:48:

En je hebt toch een order id gekregen, daar moet je je order mee terug kunnen vinden.
Als je geen mail krijgt heb je ook geen order ID ;)

Maar ik sta dus ook op het punt daar iets te gaan bestellen, is dit over het algemeen zo slecht, of alleen met laptop's

* Maarten = houdt topic in de gaten

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
AMD_er: Dell staat bekend op kwalitatief goede pc's en service, dus ik denk dat je nergens bang voor hoeft te zijn als je daar iets koopt :)

Voor de topic starter: Heb geduld en bel zelf wat :)

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 14:58
Ik heb 2 PC's besteld, 1 heeft er problemen en 1 word morgen geleverd (binnen 2 weken na bestel datum geleverd dan). Vorig jaar heb ik me laptop daar ook gekocht, problemen met levering, toen contact gehad met dell en flink gezeurd en een duurder scherm gekregen :) .

Maar ik heb nu dus ook problemen met levering van 1 PC, gewoon hameren bij contact persoon, kan nog eens korting (of extra hardware) opleveren ook.

Verwijderd

AMD_er schreef op 15 January 2003 @ 08:53:
[...]

Als je geen mail krijgt heb je ook geen order ID ;)
Nah, oke, maar je krijgt wel een nummer waar je iets mee kan. Dat bedoelde ik eigenlijk.

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Dell laptops duren meestal 1 - 4 weken.
En met al die reclame zullen ze het niet rustiger hebben gekregen.
Meestal gaat alles goed, en vaak krijg je dingen teveel, maar nooit te weinig.

Rustig afwachten dus. Zorg dat je je klantnummer en je bestelnummer iig te pakken krijgt, dan kun je je order online volgen op www.dell.nl

>Select * FROM users WHERE clue > 0

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Tja, dit is toch iets wat je zelf moet oplossen.. Waarschijnlijk gewoon wat geduld hebben inderdaad (en ik weet dat dat moeilijk is ;))

En maar blijven bellen wil inderdaad wel helpen..

Lees verder dit ook nog even door : http://www.euro.dell.com/...gen/local/legal_terms.htm

succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.