Toon posts:

T68i vibratie stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ongeveer 16 maanden een Sony Ericsson T68i, ben er tevreden van en hij werkte perfect, tot ik vandaag plots om 16u 's avonds zag dat ik in de loop van de dag een SMS gekregen had, die ik niet had gevoeld. Ik stond er verder niet bij stil, tot iemand me belde en het bleek dat m'n vibratie leek uitgeschakeld te zijn. Ik probeerde het instellingenmenu, maar vibratie staat aan! Ook als ik hem uitschakel en daarna weer aan, of de telefoon uit en weer aan, het maakt geen verschil. Hij vibreert gewoon niet meer, zomaar, plots.. En ik heb pas 1 jaar garantie, die is intussen al verlopen :'( Enig idee wat ik nog zou kunnen doen?

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:49

liberque

Vrijzinnig!

Zorg dat de keylock uit is

Ga dan even naar je servicemenu: > * << * < *

> is joypad tikje naar rechts
< is joypad tikje naar links

Niet op je beeldscherm letten in de tussentijd

Kies daar optie 3 "Service-tests"

Kies daar optie 5 "Trilalarm test"

Kies een willekeurige toets,

als hij het dan nog niet doet moet je even met je gsm naar een Ericsson servicepoint.

Doet ie het wel, dan moet je je instellingen nog maar eens goed nalopen.

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-08 10:36
misschien is het stof of ligt er iets los, mijn telefoon heb ik al een keer het beeldscherm stofvrij gemaakt. Daar zag je het trilmotertje onder aan de achterkant zitten, daar valt dus ook het stof op den duur naar toe. Ik zou ff schudden (zachtjes hehe) en luisteren of je wat hoort rammelen ofzo,

En anders idd ff naar service point, dan halen ze m zo uit elkaar en zie je of het het trilmotertje is