Welk level is in ra2 dat level dat je met de russen de us president moet mind controllen? En waar kan ik dat level downloaden? Want ik was met de russen bezig en toen had ons pa red alert 2 eraf gegooid en nu ben ik dus al me saves kwijt. Kan ik dus dat level ergens downloaden en in me ra2 map zetten?
Als je even geduld hebt zal ik zo een linkje plaatsen...
[Edit]
Shit, ik kan hem niet vinden... ik zal nog eens verder zoeken, maar ik denk niet dat ik hem nog heb...
[Edit]
Shit, ik kan hem niet vinden... ik zal nog eens verder zoeken, maar ik denk niet dat ik hem nog heb...
If nothing is written below, I was the last to reply...
If nothing is written below, I was the last to reply...
ben nu ook bij dat level...
Hoe kan je die link verbreken tussen de mindcontrol en de unit?????
Hoe kan je die link verbreken tussen de mindcontrol en de unit?????
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Niet. Of je moet iemand anders nemen....
Is idd wel irritant...
Het level is vet simpel. Ff met zo'n mindcontrol gast al die seals mindcontrollen, dan schieten ze zichzelf af. Gewoon heel veel mannekes bouwen (links onder staan kratjes in die trucks, die moet je mollen, krijg je geld). Dan ff een spy bouwen, stroom plaatleggen en je bent al klaar.
Echt als je het door hebt, is het vet simpel
Je neemt zo'n raketlauncher over. Je gaat naar midden- beneden naar de parkeerplaats. Je gaat naar boven schiet de hond en bewaker dood. Knal dan de muur kapot, laat dan een Yuri naar het huis lopen. Let op de Prism towers, er is een blind spot. En neem de President over. Klaar!! 4 a 5 minuten werk.
Pagina: 1