Toon posts:

PCmark2002 pro result laag (k7s5a)

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik hen een probleem met het volgende systeem (Windows XP pro): Een K7s5a moederbordje (met lan) een AMD Athlon XP 2000+ 256 MB ddr geheugen (266MhZ) en een Geforce 4 MX 440 64 MB ddr. Ik heb vanavond een nieuwe bios op me pc gezet (om de FSB omhoog te krikken) en werkt allemaal prima. Ik heb het systeem nu op 138/138 MhZ staan (wat volgens mij iets hoger kan??). Maar nou heb ik nog steeds bij PCMark een SUPER lage uitslag.
CPU 4978
Memory 2781
HDD 749
als je naar anderen kijkt hebben die allemaal VEEL hoger
heeft IEMAND een idee wat dit kan zijn?

ik heb net 3Dmark gedraait en heb ik een score van 2488 dit kan echt VEEL hoger, dat weet ik echt SUPER zeker!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 02:27 . Reden: 3dmark ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...

zou het misschien er aan kunnen liggen dat die andere personen "beter/snellere" dingen hebben? k7s5a zijn wel fijna bordjes ja maar ik weet zo niet zeker of dat ook echt prestatie is? We hebben ze op m'n werk, zijn echt fijne bordjes om mee te werken maar wij gebruiken zo voor een "avarage" user? Wie weet waar aan het kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Probeer eens een schone Win9X installatie naast de XP te zetten en dan daar te benchen om uit te sluiten dat het aan WinXP en/of een brakke softwareomgeving ligt :)

Hoe 'voelt' de PC verder aan in Office en Games? Snel? Of toch ook langzaam zoals de benchmarkresultaten suggereren? Probeer anders eens ander benchmarkspul als Sandra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hier ergens is een cpu benchmark die pi berekent. Je kan die mss is eventjes draaien als die hoger uitvalt dan 2.5min dan is er toch iets mis.
edit:
Ik was die juist aant zoeken maar de link is dood. :(

[ Voor 20% gewijzigd door pisart op 15-01-2003 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherXL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-03 11:51

TrasherXL

Bicky burger for life

k7s5a is een lowend bordje he? Prima voor de prijs maar verder. Op welke dma-mode draaid je hdd? memsettings?

ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt mij toch echt in de oren als een gevalletje van 'geen SIS-chipset/AGP drivers' geinstalleerd?

Ik lees er iig niets over. Kijk eens in de MEUK-tracker voor de recentste SIS-drivers.
TrasherXL schreef op 15 januari 2003 @ 10:36:
k7s5a is een lowend bordje he? ...
Qua prijs misschien low-end. Maar de SIS735 chipset deed de VIA KT266 toendertijd erg schrikken. De prestaties van die chipset zijn altijd erg ok gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
ik heb een K7S5A gehad en nu heb ik een Epox 8KHA+ ( met KT266A chipset ) en die presteert toch echt wel stukken beter.

Scores van de topicstarter zijn wel heel erg laag. Maar zoals eerder vermeld, installere ff nieuwste drivers enzo van alles. Misschien dat dat wat helpt

[ Voor 40% gewijzigd door ViolatoR op 15-01-2003 13:45 ]

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haal 2711 3dmarks met een geforce256DDR en Athlon classic 700 Mhz. Met dat systeem lijkt me dus echt iets mis ja. Ik sluit me aan bij de SIS chipset/AGP driver suggesties. Die algemene lage scores suggeren meer een probleem met het eerste (of met windows).
Trouwens: je zegt 'nog steeds' dus ook voordat je je nieuwe bios geinstalleerd had was je score laag toch??? Just checking..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader
  • Laatst online: 28-08 14:53

Alientrader

Dit was mijn compu!!

de offciele bios van ECS ondersteund geen sse instructies. Je moet de laatste bios van cheepoman of die van Honey X

Met name de laatstte bios van Honey X is goed..deze is gebaseerd op de k7s5a pro wat in werze hetzelfde is als jouw bordje maar dan heeft het revisie 5

Ten tweede moet je alle drivers installeren
Siside driver
SisAGP driver

dan kom je zeker een stuk verder met dit alles

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alientrader schreef op 15 januari 2003 @ 14:26:
de offciele bios van ECS ondersteund geen sse instructies. Je moet de laatste bios van cheepoman of die van Honey X

Met name de laatstte bios van Honey X is goed..deze is gebaseerd op de k7s5a pro wat in werze hetzelfde is als jouw bordje maar dan heeft het revisie 5

Siside driver
SisAGP driver

Weet iemand een link voor de Honey X bios versie?
Ik heb zelf de K7S5A met een Athlon xp 2000+ @ 2100+
Ik heb de nieuwste Cheepoman bios erin 05-11-2002 meen ik te zijn ja.

En by the way ik kan in deze bios nergens de fastwrite vinden 8)7 snap er niks van terwijl het bordje wel dit ondersteunt.

Misschien toch maar de chaintech Nforce2 mobo kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Hier is tie

Kijk ook even op ezboard
onder het kopje bios,... daar staat de hele uitleg..en bla bla

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die bios van Honey X erop gezet en die nieuwe SISagp drivers gedownload maar het haalt allemaal nix uit, ik heb nu weer een score van 2499. klopt allemaal geen SNARS van! Zijn er soms bios instellingen die je moet veranderen?

http://service.futuremark...tType=6&projectId=5645960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader

Alientrader

Dit was mijn compu!!

triviaal maar welke detonater driver gebruik je?
Klop die link van je? want bij mij geeft ie iets aan van foute id... je moet namelijk wel 'publish' aanvinken

ik haal dit met een xp2000+ (geleend) en een gf4 mx420

[ Voor 85% gewijzigd door Alientrader op 16-01-2003 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Directx 9 heb jij.....misschien dat het daar aan ligt?

System Configuration
Operating System Microsoft Windows XP

DirectX Version 8.1

Mobo Manufacturer ECS

Mobo Model K7S5A

AGP Rates (Current/Available) 4x / 1x 2x 4x

CPU AMD Athlon(tm) XP/MP/4 1786 MHz

FSB 66 MHz

Memory 256 MB

Graphics Chipset NVIDIA GeForce4 MX 440

Driver Name NVIDIA GeForce4 MX 440

Driver Version 6.13.10.4109

Video Memory 64 MB

Program Version 3DMark2001 SE

Resolution 1024x768 32bit

Texture Format Compressed

FSAA Disabled

Z-Buffer Depth 24bit

Frame Buffer Double

Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L

Test Results
3DMark Score 2499 3D marks

Game 1 Car Chase - Low Detail 41.0 FPS

Game 1 Car Chase - High Detail 22.6 FPS

Game 2 Dragothic - Low Detail 38.8 FPS

Game 2 Dragothic - High Detail 22.2 FPS

Game 3 Lobby - Low Detail 37.0 FPS

Game 3 Lobby - High Detail 21.7 FPS

Game 4 Nature No hardware support

Fill Rate (Single-Texturing) 144.0 MTexels/s

Fill Rate (Multi-Texturing) 261.7 MTexels/s

High Polygon Count (1 light) 19.5 MTriangels/s

High Polygon Count (8 lights) 5.5 MTriangels/s

Environment Bump Mapping No hardware support
DOT3 Bump Mapping 18.3 FPS

Vertex Shader 23.9 FPS
Pixel Shader No hardware support
Advanced Pixel Shader No hardware support
Point Sprite 4.6 MSprites/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alientrader

Alientrader

Dit was mijn compu!!

aan dx9 ligt het echt niet, ik kan je het namelijk ook laten zien met dx8.1
raar man...

Ik ga hier nog even over nadenken....
Je hebt hem wel even overklokt.. maar daar zou ie sneller van moeten worden, bij 133/133 heb je hetzelfde probleem? (vast wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, tis echt ontzettend vaag, idd aan dx 9 ligt het ook niet....ik heb echt nix draaien terwijl ik 3dmark draai....ik zou het echt NIET weten waar dit probleem kan liggen, ja, misschien instellingen in de bios???
(detonater drivers heb ik de nieuwste zoals je misschien gezien hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Yo....ik heb de pc uit de sign hieronder (just incase: P4 2.21 Ghz, 512 MB DDR, GeForce 4 MX 440 64 mb....maxtor 80 & 120 Gig 8 mb cache beiden) Hiermee zit ik iig :

CPU meer dan 6500 (weet ff nie prc...staat ff geen pcmark op..)
Memory over de 5000
HDD rond de 900 (<--- ik ga echt twijfelen over deze getallen....velen met uiteenlopende schijven halen hier gewoon bijna , dezelfde scores)

Dus opzicht valt het dan nog mee bij jou....ik heb daarbij niets overclocked aan mijn systeem.... andere dingen die deze score kunnen veroorzaken is misschien die MX440...niet bepaald de snelste GF4...ik heb em ook O-) en een extra reepje ram is altijd wel aan te raden....dan zit je op 512 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 16-01-2003 08:37 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alientrader schreef op 16 January 2003 @ 01:22:
triviaal maar welke detonater driver gebruik je?
Klop die link van je? want bij mij geeft ie iets aan van foute id... je moet namelijk wel 'publish' aanvinken

ik haal dit met een xp2000+ (geleend) en een gf4 mx420
hoe kan jij versie 4201 hebben van detonator ik heb 4109 maar die neiuwe kan je niet downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://service.futuremark.com/compare?2k1=5645960
de url nogmaals maar dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal met mijn systeem 5300 als ik niet oc met 3dmark2001se en met wat oc 5700 (zou hoger kunnen). Maar die score van jou klopt inderdaad niet. Heb je weleens gecheckt hoe warm alles wordt en probeer eens in je bios load optimized defaults. Clean anders je pc door alles te formatteren en het spulletje opnieuw te installeren. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik weet het niet zeker, ben een beetje aan het "oefenen" met geheugen settings, maar staan die misschien te strak bij jouw of is je FSB te hoog voor het mem? Als je dan met een progie als membench draait zou je na alle testen wat fouten moeten zien. Ik weet niet, maar misschien maakt dit je PC trager. Of crasht-ie gelijk als het mem niet goed werkt? Ik dacht misschien iets van softwarematige correctie. (ecc ram heeft hardwarematig duz)

Of zit ik hier gewoon uit m´n nek te lullen :? dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie trouwens dat je FSB 66 Mhz is???? Die zou 133 of tenminste 100 Mhz moeten zijn IMHO.... (of ik begrijp niet hoe het met jou multiplier en divider setting staat).
Er is dus iets flink mis met je BIOS (settings) as far as I can see....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Verwijderd schreef op 17 January 2003 @ 17:16:
ik zie trouwens dat je FSB 66 Mhz is???? Die zou 133 of tenminste 100 Mhz moeten zijn IMHO.... (of ik begrijp niet hoe het met jou multiplier en divider setting staat).
Er is dus iets flink mis met je BIOS (settings) as far as I can see....
Ik denk niet dat dit een probleem is, want dat geeft mijn K7s5A ook aan in combinatie met 3DMark en ik weet 100% zeker dat deze op 121 FSB loopt, het zou best wel eens door het overklocken kunnen komen dat hij die rare waardes aangeeft, aangezien de topicstarter dit in zijn eerste post ook nog had.

Maar wat je wel eens kunt proberen is zoals al eerder genoemt es op een FSB van 133 proberen, en messchien je geheugen timmings eens nalopen heeft mij ook zeer geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar, wat en op welke standen moet je die setting's dan doen, ik heb namelijk geen FLAUW id hou ik dat moet instellen en wat dat betekend. IK hoop dat je me kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Over het algemeen kun je stellen dat hoe lager de geheugen timings hoe sneller het allemaal wordt, maar het ligt dus ook een beetje aan het geheugen wat je hebt hoe strak je je timings kunt instellen, ik weet niet of je nog meer informatie over je geheugen hebt.

Ik zelf heb het nu op Ultra 2 - 6 - 2, dit is zo ongeveer het snelst haalbare met dit mobo, die 6 kun je wel lager instellen maar dit is niet aan te raden voor je overige hardware, vooral Hd's schijnen het niet leuk te vinden en als je een FSB van meer dan 133 hebt raden ze geloof ik zelfs aan om van die 6 een 7 te maken(weet ik niet meer zeker)

Maar die andere twee kun je dus steeds een stapje lager zetten, totdat het systeem nog net stabiel loopt, let er wel op dat als je het te laag zet je pc niet meer op zal starten en dat het dan wel handig is als je de dipswitch op je mobo kan vinden om je mobo te resetten, anders moet je dadelijk nog een topic beginnen, hoe je je pc weet aan de gang krijgt. Wat die ultra betreft weet ik eigenlijk niet hoeveel invloed die heeft, heb ik nooit getest eigenlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezydevil op 24-01-2003 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ligt het een je videokaard... met een mx kaart schiet het ook niet echt op... :O :Z

een vriend van mij heeft een amd 1600+ opgeklokt naar 1800+ met 256 ddr.....
maar wel een G-force TI 4200!!! ..... hij haalt een 3dmark score van over de 9500
hij heeft z'n kast dan helemaal open liggen (dus optimale koeling) en maar 1 extra fan...

ik dan met mijn p4 1600 mhz, 384 sdramm en en G-force mx400 -->32mb haal nog geen 3000
ik heb ook nog een fanduct op mijn proc...

en we hebben allebij winxp prof....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IK heb die instellingen ultra 2-6-2 ingesteld maar het maakt geen ZAK uit sterker nog...de score bij 3d mark (voor die instelling was het 2499) is 2495 ik weet echt GEEN raad meer....hoe kan dit systeem nou zo brak draaien?!!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:12:
volgens mij ligt het een je videokaard... met een mx kaart schiet het ook niet echt op... :O :Z

een vriend van mij heeft een amd 1600+ opgeklokt naar 1800+ met 256 ddr.....
maar wel een G-force TI 4200!!! ..... hij haalt een 3dmark score van over de 9500
hij heeft z'n kast dan helemaal open liggen (dus optimale koeling) en maar 1 extra fan...

ik dan met mijn p4 1600 mhz, 384 sdramm en en G-force mx400 -->32mb haal nog geen 3000
ik heb ook nog een fanduct op mijn proc...

en we hebben allebij winxp prof....
das dus het leuke, er zijn testen van andere mensen en die hebben net zoon systeem als ik heb met een 32 mb videokaartje die een score rond de 3000 hebben...dan heb ik toch geen 2500?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm heb jij je virtual memory wel handmatig ingesteld?

richtlijn : 2.5 x je ramm geheugen...
dus als je 256 hebt doe je dat keer 2,5 is dus 640... rond lekker af naar 700 hoppa... dat kan ook schelen...

verder hoop ik dat als je die 3dmark draaid je niks op de achtergrond heb?

geen msn, winamp ed geen virusscan... (oke ik weet dat het logisch klinkt maar je zou ze niet de kost willen geven die dat wel doen)

ik ga niet een verhaal houden over fsb ed.. want dat hebben andere al gedaan...
maar kijk anders is bij het 3d mark scores topic (search)
of bij de faq van het overklokken.... daar kan ook nog wel iets uitrollen?

en voldoende koeling? probeer is met kappen los... dat kan al weer een paar graden schelen, dus betere resultaten...
en anders is wat extra fans?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
*zucht* Dat is dus enorme onzin, probeer minimaal de topicstarter ff te helpen

anywayz, kijk anders ff of je wel alle chipset/ide/agp drivers hebt geinstalleerd en ga deze eventueel updaten

zet je timings/divider enz in de bios op default

Probeer hierna 3dmark opnieuw en kijk wat de score is

Las deze nog steeds te laag is, kan je ook altijd ff een schone wininstall probere, hierbij is een ghostje altijd makkelijk

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus nix draaien als ik die test uitvoer....nu heb ik een progje voor me Geforce 4 MX440 kaartje (van chaintech btw) zodat ik die videokaart een beetje kan overclocken. is gelukt verder, heb een íets hogere score bij 3dmark maar toch VEEL te laag (ongeveer 2800, zonder progje 2500) ik weet het ECHT niet dis zoon vaag probleem. ik denk eerlijk gezegt dat het aan de Videokaart ligt maar ja mensen met een mindere kaart hebben zelfs nog HOGER.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog een ander vraagje. Dat fastwrite, zit dat in die nieuwste bios: CheepoBios 1.07 beta al automatisch aan ofzo ? en wat zijn nou echt de beste instellingen voor je BIOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 26 januari 2003 @ 13:31:
hmm heb jij je virtual memory wel handmatig ingesteld?

richtlijn : 2.5 x je ramm geheugen...
Je bent blijven hangen in de 9X tijd :z

Wat als je 1GB geheugen hebt? Moet je dan een 2,5GB swapfile hebben :? Nee, dacht het niet he.. Dan schakel je de swapfile juist uit. Een betere richtlijn (voor tegenwoordig) is om het totaal geheugen op 1GB te houden; dus 256MB RAM + 768MB swap, 512MB RAM + 512MB swap, etc.. Je dient daarna wel je geheugengebruik regelmatig in de gaten te houden. Zodra Windows miept dat zij virtueel geheugen tekort komt, dan vergroot je simpelweg de swapfile met 256MB extra ofzoiets :Y)

Pas anders de swapfile aan naar je eigen RAM gebruik, zie ook het volgende artikel:
Technische PMG FAQ: hoeveel ram? (linkje staat ook in Technische PMG FAQ)

/offtopic

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 27-01-2003 06:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dank je voor de tip balusC !

maar voor mensen met laag geheugen (bijv 256 of nog minder of die niet zoveel hd ruimte hebben) kan de 2,5x regel meestal wel voldoende zijn toch? maar verder vind ik jouw 1G theory een goede richlijn... ik zelf ben er altijd al een voorstander van te zijn geweest om lekker ruim je swap in te delen :D

en tnlrz : dank je (not) want volgens mij is dat oa 1 van zijn problemen : bios staat al op default? daarom heb ik hem juist doorgewezen naar het opclock topic...

en temperatuur kan wel degelijk schelen...

maar ik blijf bij het feit dat het aan de MX ligt... en hoe die andere mensen het dan voor elkaar gekregen hebben met een slechtere kaart? vraag HUN is naar hun specifieke instellingen?

bij het 3d markt score topic staan ook lagere scores.. vraag die gasten is hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Als je denkt dat het aan die mx ligt, dan bekijk de de compare van mad-onion/futuremark toch ff

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet echt niet meer waar het aan zou kunnen liggen....misschien dat die videokaart toch niet zo goed is....of een instelling in de bios staat verkeerd...ik ben ECHT ten einde raad....ook vreemd dat NIEMAND anders dit probleem heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je die fastwrite aan zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alientrader schreef op 15 januari 2003 @ 14:26:

Siside driver
SisAGP driver

dit geld allen als het om een xp-t gaat.. bij een xp-p wordt sse wel ondersteund door alle biosen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3sje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-03-2021

3sje

DON't PANIC!

Ik denk dat het aan je software ligt of misschien aan je bios instellingen. Heb je balus C's tip al geprobeerd (testen met win 9x versie) of misschien met een schone xp versie?
En heb je al je drivers up to date? (detonator, sis agp)
Ik heb zelf ook dit bord met een xp1800+, realtek mx440 en 384 mb pc133 sdr op dit bord (nieuwe cheepo bios) hij draait ook op 138/138.
Mijn 3d mark2001se score is 5777.

oeps vergeten:
Wat mij heel erg geholpen heeft dit bord fatsoenlijk te laten werken is vevangen van de chipset koeling. (gouden blokje met ecs erop) Hoeft voor jou niet de oplossing te zijn, maar als niets werkt...
kijk ook eens op www.ocworkbench.com/ecs

[ Voor 25% gewijzigd door 3sje op 31-01-2003 00:11 ]

Do you know where your towel is? / specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alles up-to-date.....heb vanaaf nieuwste AGP 1.14 drivers van SiS nieuwste detonator....het maakt ALLEMAAL niets uit...het blijft elke keer hetzelfde. Ik heb wel een progje geinstalleerd om de Geforce4 MX440 wat sneller te laten draaien (de kloksnelheid) met het programmatje Geforce Tweak. Hij draait wel iets sneller (als ik de kloksnelheid omhoog gooi) maar het maakt niet veel uit. Ik vind het vreemd dat er geen mensen zijn die dit ook hebben gehad. Ik hoop dat er OOIT iemand komt die het weet ;)
Pagina: 1