Krassen op Iiyama Vision Master pro 451

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 20:51
Ik heb krassen op mijn beeldbuis. Is hier wat tegen te doen? Ik heb al contackt op gezocht met Iiyama maar deze mensen zijden dat het fixen even duur was als een nieuwe monitor. Op al mijn vorige monitoren heb ik zoiets nog nooit meegemaakt.

Heeft iemand een goed idee

Verwijderd

Ik heb ooit van die setjes gezien om je monitor te "polijsten" ofzo. Informeer is bij een PC zaak of zij hier iets op hebben.

Zijn de kassen erg storend? Zijn de erg diep/groot?

/me al het vraagje gesteld? \/ \/ \/

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 23:46 . Reden: Dammit geen extra tech-post :P ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-08 02:16

SmartDoDo

Woeptiedoe

Waar praten we over dan als je het over krassen hebt. Hoe diep moeten die zijn?

• mbuts
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 20:51
Ja behoorlijk, het rare is dat al mijn andere monitoren nooit krassen en deze heeft er heel erg last van. Zit een of andere coting overheen.

De krassen zit echt in die coting

[ Voor 12% gewijzigd door mbuts op 14-01-2003 23:43 ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm houdt zich aanbevolen.

Helaas is mijn monitor (Vision Master Pro 410) waarschijnlijk tijdens de verhuizing ook beschadigt. De krassen zijn vrij duidelijk maar werkbaar (en een nieuwe monitor die gelijkwaardig/beter is dan mijn huidige is gewoon te duur).

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beste is meestal om vooral niets aan je monitor te doen. Zeker bij monitoren met een anti-reflectie laag wordt het er alleen maar erger op.

Dit is trouwens ook al behoorlijk vaak langsgekomen, even de search gebruiken dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.