verschil in dnet-stats

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
dnet zit volgens mij een beetje vreemd te doen (jah duh!) maar dit komt niet echt ten goede van DPC, volgens onze stats hebben we 1512k gedaan terwijl daar in de DPC-top 100 slechts 1428k van overblijft..

da's wel 84k verschil :'(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Heel vreemd idd. ook een foutje misschien in de retires?

Intentionally left blank

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
sequence waarom moest je hier nou weer een thread voor openen, je weet allang dat dit bekend is :). We kunnen nu alleen effe wachten totdat dnet weer normaal draait en als er DAN nog een verschil is gaan klagen. Kijk bv naar dit staatje van onze stats en let op de totalen:
DEELNEMER DATUM AANTAL TOTAAL RANK TOTAALRANK
---------- -------- ---------- ---------- ---------- ----------
269959 29-10-00 15599 1378891 33 41
269959 30-10-00 17985 1396876 23 41
269959 31-10-00 7984 1404860 50 41
269959 07-11-00 10798 1421244 27 41
269959 09-11-00 10272 1423417 30 41
269959 10-11-00 7951 1426801 43

We spend our years as a tale that is told

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb even een lijstje gemaakt van mensen waarbij het totaal van 11 november min het totaal van 10 november niet gelijk is aan het aantal blokjes van 11 november...

http://onno.dhs.org/fout.html

Maar liefst 180 mensen, waarvan bij de meesten het totaal gewoon niet veranderd is!

Of het nou helpt of niet, rejoin DPC aub allemaal even! Als je al gerejoined hebt, en het verschil tussen het totaal van 10 en 11 november is groter dan het aantal blokjes dat je 11-11 geflusht hebt, heeft het rejoinen dus geholpen. :)

Verwijderd

Ik snap er niets van. Dit wordt al de derde keer deze week dat ik probeer te rejoinen maar iedere keer als ik in de stats kijk zit ik niet bij DPC.

Dit wordt de laatste keer dat ik het probeer en dan hou ik het voor gezien.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Misschien een idee om al die mensjes even een meeltje te sturen?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Dat van dat mailtje sturen is een goed plan, maar mag dat van Dnet wel? Zou het niet handig zijn om iig een mailinglist op te zetten, waar alle dpc-ers zich vrijwillig bij kunnen aanmelden.?

Als er eens iets mis mocht gaan (zoals nu) dan kan iedereen een stuk sneller bereikt worden en de nodige info gegeven worden. Het is tenslotte maar de vraag of alle DPC-ers dagelijks op GoT komen, waar dit soort dingen meestal besproken worden.

Een mailing lijst kan de minder actieve leden ook meer betrekken bij de DPC... het koeien gevoel versterken en dat zorgt dan hopenlijk weer tot meer assimilatie.

Verwijderd

Tuurlijk kan dat wel.... dit is geen ledenwerving maar slechts je leden op de hoogte houden.... ik zou niet anders verwachten van een serieuse groep

• Dutchman!
Het is al snel ongewenste email. Eigenlijk zou er naast de normale mailinglist ook een list moeten zijn die expliciet alleen voor noodgevallen is, en die niet public is (dus dat niet iedereen mag posten). Als we die er bij de komende DPCH's er even bij vermelden is het zo opgezet. Wil ook best wel in de bijbehorende software investeren (via internet is niet goed, met alle reclame enzo die je er dan bij krijgt)

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ook vandaag klopt er weer nix van (bij m'n persoonlijke stats).

Ik had expres opgeschreven hoeveel ik er had geloosd (ok, maar 4000+ blocks), maar ik zag maar 10% t.w.484 blocks daarvan in m'n stats terug.. waar is de rest?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Euh, in mijn participant configuration staat bij team nog altijd DPC's en op het lijstje van Onno kom ik niet voor, hoef ik me dus geen zorgen te maken of moet ik voor de zekerheid toch maar rejoinen?
Btw, gisteren een thunderbird 800 geassimileerd, draait wel niet 7/24 maar alle beetjes helpen.

• Sander Schrier
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik krijg de volgende foutmelding als ik de link aanklik om me opnieuw bij DPC aan te melden: :?

There was an error processing your request
We can"t find the email address that you entered, "".

datestamp: Nov 12 2000 15:45:52

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 16:47 schreef Trent het volgende:
Ik krijg de volgende foutmelding als ik de link aanklik om me opnieuw bij DPC aan te melden: :?

There was an error processing your request
We can"t find the email address that you entered, "".

datestamp: Nov 12 2000 15:45:52[/quote]even naar je eigen info gaan bij d.net en vanuit daar het nog een keer doen !!!!! :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Kunnen we Dnet niet aanklagen ofso. Ze een boete laten opleggen van 1$ per verloren wu lijkt me een redelijke straf: kunnen we van dat geld iig een mooi crack-rack bouwen om onze key-rate weer op te vijzelen :+

Intentionally left blank

• IceStorm
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee, geen boete... Dan hebben ze helemaal geen geld om die server up and running te houden :).
Nee we klagen d.net aan en dan gaan die naar Intel & AMD en eisen dat er gewoon STANDAARD een client in elke proc gebakken wordt (ja dat slaat nergens, en ja dat weet ik :)).
Uiteraard met een DPC-mailadres :).

Hmm ik draaf door ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

"optimized for DPC"
LOL

Intentionally left blank

• Dutchman!
ohja trouwens: als ze bij dnet om je ID vragen is het NIET je email adres maar je participant-number IMHO

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:59

Marc H

- - Is wakker - -

Ik meen me uit een .plan update van nugget herinneren dat je zowel met userid als met je emailadres kan updaten.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Topicstarter
je kunt zowel je id-nr. als je email-adres gebruiken ;)

en als iedereen van die lijst van onno (zie boven) nu effe rejoint dan zou alles goed moeten gaan volgens deze .plans :P

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-05 21:08

Killemall

Can you say Moooh !!??

Ik snap niet dat er iedere keer weer over het wel-of-niet sturen van mailtjes gesproken moet worden. Als er nu eens door bijv. de dutchpowercows organisatie een mailinglist opgezet wordt, kan iedere DPC'er er voor kiezen om hiervan lid te worden voor dergelijke relevante updates. Dit lijkt me toch regelementair juist.

• Dutchman!
Goh, laat dat nou net in deze thread staan en laten we daar nu net mee bezig zijn :) In een van de komende DPCH's zullen we het join adres gooien voor een mailinglist die heel specifiek voor noodgevallen en echt belangerijke zaken zoals dit join gedoe bedoelt is. Dit zal GEEN publieke lijst zijn (waar iedereen aan iedereen kan sturen) maar een gecentraliseerde lijst van het 'announce' type.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 00:44 schreef Dutchman! het volgende:
Goh, laat dat nou net in deze thread staan en laten we daar nu net mee bezig zijn :) In een van de komende DPCH's zullen we het join adres gooien voor een mailinglist die heel specifiek voor noodgevallen en echt belangerijke zaken zoals dit join gedoe bedoelt is. Dit zal GEEN publieke lijst zijn (waar iedereen aan iedereen kan sturen) maar een gecentraliseerde lijst van het 'announce' type.[/quote]Vind het toch ff fijn om te horen dat er aan gwerkt wordt:):) Thx:):)
Pagina: 1