Toon posts:

cpu temperatuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TB 700 @ 800
asus a7v
128 meg

62 graden celciuzzzzz

niet een beetje heet?

Verwijderd

ja

Verwijderd

Is inderdaad redelijk aan de hete kant. Ik neem aan dat je fan draait? (bij mijn duron had ik dat ooit vergeten aan te sluiten: 75 graden werd ie, gelukkig 'passieve koeling' van een Golden Orb, anders was ie heel erg stuk geweest)
En check ook effe of de koeler goed aansluit op de chip en of de koelerpasta er voldoende op zit. Eventueel voor 50,- Arctic Silver koelerpasta kopen ( http://www.oc-shop.nl ) dat scheelt een paar graden.

edit:

url was niet goed

Verwijderd

Tijd voor een betere cooler dus.

Verwijderd

athlon 650@750 ±35°C stressed ± 31°C idle

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm
maar hij loopt prima
hele dagen + n88 statie aan...
no probs enzo

hmmmmmmmmmmmmmmmm :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm
maar hij loopt prima
hele dagen + n88 statie aan...
no probs enzo

hmmmmmmmmmmmmmmmm :)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Geen probleem joh

(hoewel een nieuwe/betere koeler wel welkom is)

Kijk ik heb een TB 900 @ 1000
en loopt ook stabiel:

Plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kaln/temp-cpu.jpg

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Tja, mijn TB800@950 was niet stressed constan rond de 45 graden celcius met mijn oude cooler, Stressed was 65 graden geen uitzondering - dus maar vlug een orbje' gaan kopen... nu in idle 25 graden, stressed, max 40 (k'heb er wel nog 2 andere coolertjes op laten blazen, maakt ook 5 graden verschil...

K'denk dat ik een fototje zal moeten posten daarvan, een coolertje met nog een coolertje op... Leuk zicht in elk geval...

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Verwijderd

Nu ik dat plaatje zie van MBM komt weer die vraag in me op over die temperatuur....
ik heb dus die temp van mn cpu, kast, en 1tje die altijd iets hoger is als die van je kast zoals ik die dus ook bij jou zie....
Waar is die van dan?
Pagina: 1