Toon posts:

ervaringen met superweb

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik wou jullie eens vragen naar de ervaringen
met superweb werkt dit een beetje snel met
een 56k modem en wordt je er niet uitgegooit
na een bepaalde tijd en is er ook geen start tik van 10 cent

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn ervaring is dat ik al sinds het begin lid ben en dat het eerste jaar bagger was met inbellen, snelheid was wel goed na februari (daarvoor bagger)

We verhuisden, adreswijziging gestuurd naar Sweb -> toch de overstapbrief naar het verkeerde adres sturen, wij bellen : NOG een keer adres doorgegeven -> superweb de 2e overstapbrief wel goed sturen

Wij dus overstappen naar 100 uurs-> superweb inloggegevens naar oude adres gestuurd (zeiden ze) waar het vervolgens nooit is aangekomen -> ik bellen -> sturen nogmaals een brief met inloggegevens naar nieuwe adres -> komt niet aan -> ik bellen -> krijg inloggegevens telefonisch door -> kan niet inbellen want nummer is niet geautoriseerd -> ik bellen ... zou volgende dag in orde zijn -> volgende dan werkt het nog steeds niet -> ik bellen -> ze zouden het uitzoeken en terugbellen ...-> niet gebeurd -> ik bellen .. er bleek iets mis met mijn account (NEE DUH!!!) -> zou volgende dag in orde zijn -> niet dus -> ik bellen -> telnummers bleken niet bij versatel geactiveerd te zijn .. ze zouden terugbellen -> WEL gebeurd (wauw!) -> ikke onze 4 ISDN telnummers doorgeven -> volgende dag (dat was dus afgelopen vrijdag) nummer WEL geautoriseerd .. password niet geacepteerd -> ik WEER bellen -> zou zaterdag in orde gemaakt worden -> .. je raad het al -> ik vandaag weer bellen -> ze zeggen morgenochtend in orde

Als het morgenochtend niet in orde is bel ik weer, als ze het dan niet ter plekke in orde maken zeg ik mijn abbo per direct op!!!

• Wouter
  • Niet online
oops dubbelpost

dat bovenstaande verhaal is trouwens (al is het moeilijk te geloven) NIET overdreven

je kunt je voorstellen dat ik het helemaal gehad heb met ze

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:35
Ik heb geen klachten tot nu toe, soms kom je er niet meteen op, maar vaak toch wel. Als je er op komt is de snelheid zeker voldoende. GOT frontpage staat er vaak al binnen een seconde (of twee).

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 07:30

damswer

mSW - LU since 2005

Superweb is gewoon wederom hopeloos. Tig keer inbellen [nu niet omdat ie bezet is, maar omdat de modems vreemd reageren].
Tig keer deraf worden gepleurd, en ik haal op me 56k6 nu ineens niet meer hoger dan 33k6. Lijkt me niet echt een hoogstaand netwerk zoals hun wederom verkondigden.

Ik stel voor dat ze eens gaan kijken bij Xs4all, of een andere goede provider. En dan de inbel dingen overnemen voor hunzelf

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
kijk (ook hier ;) ) voor ervaringen op http://www.kieskeurig.nl

• Timmey
  • Niet online
Het nieuwe superweb schijnt probleemloos te zijn...

• xxxMaverick
niet dus, kijk maar bij kieskeurig, en persoonlijke ervaring.......het is een zooitje

Verwijderd

niet doen !!!!!!!!!!!!!!!

• budi
Dit is écht raar, de één heeft heel veel problemen en de ander juist helemaal niet. Ben ik blij dat ik onder de laatste groep val! :)

Maar toch vraag ik me dan af hoe dit kan. Ligt het aan het type modem dat gebruikt wordt? Of misschien het type verbinding, ISDN of modem? Heel misschien speelt de lokatie waarvandaan je inbelt een rol? Ik woon in Bussum, dat is in de buurt van Hilversum, ten noorden van Utrecht.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

bij mijn mislukt het inbellen vaak het begint vaag te klinken of het gaat wel goed maar dan krijg je een foutcode aan het eind ook word ik er soms afgegooid maar dat gebeurt niet al te vaak en dan inbel probleem had ik voor een paar weken terug nog niet last van meestal lukt het wel naar een paar keer proberen

• void
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

Inbellen is tot nu toe op een keer na iedere keer meteen gelukt (heb 't nu anderhalve week).
Superweb is alleen errrrrrug traag. En vreemd genoeg krijg ik via superweb nauwelijks verbinding met G.O.T. Heel traag. Veel mededelingen "kan database niet vinden o.i.d." Of hij kan de hele server niet vinden.

Ben dus niet 100% tevreden. Maar: Wat is het alternatief?

kieskeurig.nl is trouwens onzin. Superweb wordt er vergeleken met Demon en xs4all en ander providers waar je de tikken nog moet betalen en bij de eerste twee ook nog een abo.

Zet Flatstream eens tegenover Superweb. En zelfs dat is al een vergelijking die moeilijk op gaat. 35 tegen 95 gulden per maand.

Superweb biedt helaas :( een uniek product. En jammer genoeg is dat in dit geval uitermate k_t.

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• xxxMaverick
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 20:18 schreef void het volgende:

kieskeurig.nl is trouwens onzin. Superweb wordt er vergeleken met Demon en xs4all en ander providers waar je de tikken nog moet betalen en bij de eerste twee ook nog een abo.[/quote]Wie praat er nu onzin? KIESKEURIG zet alle providers op een rij, je kan ze zelf vergelijken. ALs je alleen zoekt op flat fee kan je perfect vergelijken. Niet zeggen dat KIESKEURIG onzin is aub ;)

Verwijderd

Ik heb het met ze gehad.
Heb het nu nog geen 2 maanden en het zuigt.

Ik zit een half uur in te bellen. Dan zit ik er eindelijk op. En na 2 minuten boem er weer af. Kan je weer een half uur inbellen.

Ik neem Casema wel.

• void
  • Laatst online: 08-12-2023

void

®

xxxMaverick Je hebt deels gelijk, Iedereen kan vergelijken en op die manier is het geen onzin. Maar de Top 5 en de Flop 5, beide eyecatchers zijn wel op zijn minst misleidend en daardoor toch enigzins onzin. Je kunt namelijk op alle plekken van de Top en Flop 5 klikken en waarschijnlijk klikt iemand die zoekend is toch sneller op de top. Waardoor vergelijk niet meer gebeurd. Maar ja. Moet je maar verder kijken dan je neus lang is ;)

Le peintre de l'espace se jette dans le vide! (Y.Klein 1960)

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
ik ben al sinds het begin aan het worstelen met superweb. Bij het onbeperkte abonnement kon ik alleen online na 2 uur 's nachts, en nu met de overstap naar het 50 uurs abonnement heb ik bijna elke dag geprobeerd in te bellen (paar honderd keer per dag), het is precies een keer gelukt, daarna niet meer. En de helpdesk die probeer ik bijna elke dag te bellen, maar die heb ik nog NOOIT aan de lijn gehad. Zwaar cut dus

• budi
Ik snap het niet hoor, maar nadat ik een mooi PHP4 scriptje heb geschreven zodat ik via mijn intranet de opdracht kan geven in te bellen, gaat het altijd in één keer. En dat terwijl ik zo mooi in het script rekening heb gehouden met in gesprek dat hij het dan nog een keer probeert en dit ook realtime aangeeft in de browser.

Maar ISDN of analoog, dat is denk ik idd een wereld van verschil.

• xxxMaverick
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 22:21 schreef void het volgende:
xxxMaverick Je hebt deels gelijk, Iedereen kan vergelijken en op die manier is het geen onzin. Maar de Top 5 en de Flop 5, beide eyecatchers zijn wel op zijn minst misleidend en daardoor toch enigzins onzin. Je kunt namelijk op alle plekken van de Top en Flop 5 klikken en waarschijnlijk klikt iemand die zoekend is toch sneller op de top. Waardoor vergelijk niet meer gebeurd. Maar ja. Moet je maar verder kijken dan je neus lang is ;)[/quote]ah, op zo'm manier.....das waar natuurlijk

Verwijderd

superweb sux 3 times :r
Pagina: 1