Ik heb laatst een Gameboy cartridge besteld waar 101 spelletjes op staan voor mijn grijze Gameboy classic uit 1989. Game ontvangen via de post (want die koop je niet in de winkel), ikke super blij! Ik een uurtje de verschillende spelletjes geprobeerd, en op een gegeven moment begint 'ie moeilijk te doen... Telkens wanneer je 'm opstart zie je een verstoord beeld het beginlogo 'nintendo'. Daarna gebeurt er niks meer (waar je normaal het keuzemenu voor de verschillende spelletjes zag).
Ik heb toen de cartridge eens even opengeschroefd en ik zag een batterijtje zitten. Zou het daaraan kunnen liggen, dat die misschien bijna op is? Iemand enig idee hoe die cartridges werken? Het lukte me namelijk niet om een orginele cartridge te openen en het daarin te chekken, want die hebben van die aparte schroefjes waar ik geen schroevendraaiertje voor heb.
Greetz
Ik heb toen de cartridge eens even opengeschroefd en ik zag een batterijtje zitten. Zou het daaraan kunnen liggen, dat die misschien bijna op is? Iemand enig idee hoe die cartridges werken? Het lukte me namelijk niet om een orginele cartridge te openen en het daarin te chekken, want die hebben van die aparte schroefjes waar ik geen schroevendraaiertje voor heb.
Greetz
We need more cowbell