Toon posts:

compaq armada laptop start niet goed op.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn compaq armada 1750 start niet goed op .
bij het opstarten zie je een heel alfabet aan letters alsmede ook hartjes vraagtekens uitroeptekens ,alles wat op het toetsenbord staat+meer komt te voorschijn ook vind hij de cdrom speler niet en de usb ook niet ,het vreemde is dat als ik hem in de veilige modus opstart hij de usb wel vind .
wie heeft er enig idee wat er mis mee is.
hij draait onder windows millenium .
groeten hj

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 20:17

JdM

Humbled

Hallo en welkom op GoT,

Allereerst zijn er een aantal zaken die je gelezen móet hebben , voor je hier (waar dan ook en bij welke afdeling dan ook)
een topic opent.
Zo zijn er bijvoorbeeld de De Forum FAQ's .
En zo is er ook de Een beknopte beschrijving van de mogenlijkheden die het forum biedt .

Lees deze eerst eens door en bezoek ook de links naar andere faq's, doe dit op je gemak want het is
inderdaad wel veel, bedenk je wel dat je beter geholpen wordt als je je aan deze faq houdt!

En niet te vergeten gebruik de search .

Zo blijft het voor iedereen duidelijk en heb je met je vraag het meeste kans van slagen.

:) succes alvast .

Verwijderd

Topicstarter
bedankt
hj

Verwijderd

Heb je dit na een bepaalde installatie van software/drivers. Probeer anders die software te verwijderen in veilige modus. Of probeel win me eroverheen te installeren.

/me niet helemaal duidelijk wanneer je dit ziet. Voor het opstartscherm van Win ME of na?

Verwijderd

De (misschien) alom bekende vraag: staat er een virus op? Of staat er een hoop 'zooi' in de autoexec.bat/config.sys?

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Ik heb dat gister gehad toen ik een laptop van een nieuwe install had voorzien. Toen gewoon de laptop uitgezet en weer aangezet en toen was het weer weg...

Misschien is een fresh install toch het beste als het niet meer weggaat. Gelukkig kun je wel in safe mode alles ff backuppen.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel een nieuwe install doen maar hij herkend de cd speler niet dussss

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

*wat offtopic geneuzel verwijderd. Topicstarter, voor verbeteringen bestaat er een hele mooie editknop (rechtsbovenin je reacties ;))
Pagina: 1