ok ik heb dus ook nog een frontje vervangen voor mijn hd-led, ook gedremeld, daarna placemat van ikea erachter, en daar weer een sheet met mijn clanname/nickname op achter...en daar weer de led achter (klinkt moeilijker dan het is) verder zijn het wat betere pics als vorige keer so enjoy:)

Modbreak: Lees de nieuwe policy; meer dan 20 pics is te veel.
Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
ps thnx 2 -->J.|3.R.<-- for the pics
in de bay is mijn hd ledje, die zat achter een rand waar ik hem nooit kan zien, nu staat daar dus mijn nickname, en licht hij op alsie actief is.
zijkant zonder raampje waar het ut logo op zit, is idd wat vlekkerig, heb al bijgespoten maar werd alleen maar erger. hij staat toch met die kant naar de muur.
en het logo is idd van alu, op een rond gat geplakt. (alu=dremel, kast=decoupeer)
maar 3 is wel erg streng he
...ietsje bescheidener nu, khoop dat ie voldoet
''Dat lichie is vet, hoe heb je dat gedaan?''
ledje gekocht a 2 euro, bij de radio-piet...oude cd-rom audio kabels gebruikt als verlengsnoer en achter mijn home-made front gezet

Modbreak: Lees de nieuwe policy; meer dan 20 pics is te veel.
Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
ps thnx 2 -->J.|3.R.<-- for the pics
in de bay is mijn hd ledje, die zat achter een rand waar ik hem nooit kan zien, nu staat daar dus mijn nickname, en licht hij op alsie actief is.
zijkant zonder raampje waar het ut logo op zit, is idd wat vlekkerig, heb al bijgespoten maar werd alleen maar erger. hij staat toch met die kant naar de muur.
en het logo is idd van alu, op een rond gat geplakt. (alu=dremel, kast=decoupeer)
maar 3 is wel erg streng he
''Dat lichie is vet, hoe heb je dat gedaan?''
ledje gekocht a 2 euro, bij de radio-piet...oude cd-rom audio kabels gebruikt als verlengsnoer en achter mijn home-made front gezet
[ Voor 99% gewijzigd door AcouSE op 15-01-2003 08:40 ]
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P