Toon posts:

[reclame op site] wat zijn goede partners?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me is de beheerder van een goed lopende officiële fansite van een van de Idol deelnemers en wil graag wat banners plaatsen om zijn kosten te drukken. Wat zijn goede en betrouwbare intermediars om een affiliate programma bij te starten?

De search leverde me wel wat hits op, maar de concrete waren ouder dan 60 dagen en zijn wellicht achterhaald. Vandaar de vraag opnieuw.....

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:21
Ben je al op zoek gegaan naar bedrijven of instellingen die willen sponsoren. Lijkt me dat je er in ieder geval zelf ook wel een beetje moeite voor moet doen. Niet alle sponsors komen "uit de lucht vallen", evenals de manier van klanten werven zo niet gaat :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
klopt, de huidige hoster wil al coulant omgaan met de hoeveelheid bandbreedte die verbruikt. Verder heeft hij zijn werkgever (ook die van de deelneemer) gevraagd voor een sponsoring. Hij wil ook verder kijken....

Verwijderd

voor dit soort dingen gebruik je google, of kijk je waar andere sites gebruik van maken. (zoek op 'pay per klik' 'geld verdienen' etc.)

Tweakers.net gebruikt bijvoorbeeld: webads.nl
deze vond ik toevallig nog: kliks.nl

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik gedaan... echter beide sites geven bij mij een 404?

en op het root-url de volgende melding:
Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Ook las ik in de oudere topics dat deze bedrijven niet echt de betrouwbaarste zijn?

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:05 ]

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

kliks.nl niet doen!
Mir in "Kliks.nl Betaald niet uit...fraude zegge"

verder hou ik dit topic in de gaten; ben ook benieuwd ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:04:
dat heb ik gedaan... echter beide sites geven bij mij een 404?

en op het root-url de volgende melding:
[...]

Ook las ik in de oudere topics dat deze bedrijven niet echt de betrouwbaarste zijn?
Ja dan heb jij zeker anti-spy ware of anti-ad of anti-pop-up geinstalleerd die je host files gewijzigd hebben door al die advertentie domein te routen naar 127.0.0.1, of je bent zo slim geweest om dit zelf te doen.....

even terug zetten en heeee.... daar zijn de sites weer.... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Mir schreef op 14 januari 2003 @ 22:06:
kliks.nl niet doen!
Mir in "Kliks.nl Betaald niet uit...fraude zegge"

verder hou ik dit topic in de gaten; ben ook benieuwd ;)
in dat topic wordt ook http://www.tradedoubler.com/ genoemd, iemand daar ervaringen mee?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:05
Ik werk zelf met tradedoubler (www.tradedoubler.com). Deze vind ik redelijk professioneel (betalen per klik/per sale), en betrouwbaar.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Maar voor tradedoubler moet je wel een vrij hoge bezoekers aantal hebben hè?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 22:08:
[...]

Ja dan heb jij zeker anti-spy ware of anti-ad of anti-pop-up geinstalleerd die je host files gewijzigd hebben door al die advertentie domein te routen naar 127.0.0.1, of je bent zo slim geweest om dit zelf te doen.....

even terug zetten en heeee.... daar zijn de sites weer.... 8)7
hmmm... checked en je hebt gelijk... niet eens wetende dat ik dat gedaan had maar dat komt door onze vrieden vaan K-lite volgens mij.

Dat neemt dus nog niet de twijfel weg over de betrouwbaarheid van in ieder geval kliks. Hoe zit dat bij webads?

Verwijderd

Geen idee.... ik zou gaan met de gene die het meeste betaald.... je kunt vast wel beetje onderhandelen omdat jij specifieke doelgroep hebt en maar een tijdelijke druk bezochte site hebt....

Verwijderd

www.cavello.com misschien iets? Ik vriend van mij heeft een fun site en haalt hiermee aardig wat op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:12 ]

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:05
Mir schreef op 14 januari 2003 @ 22:10:
Valt geloof ik wel mee, ik sta er met 3 pagina's onder een account ingeschreven, maar toen ik begon, had ik +/- 300 bezoekers per dag.

Maar je krijgt pas uitbetaald als je meer dan 50 euro op je account hebt staan ;) Dus als je te weinig bezoekers trekt brengt het erg weinig op.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
Mir schreef op 14 januari 2003 @ 22:10:
dat geld toch alleen voor portals oid?
Heeft u een professionele website met meer dan 100.000 unieke bezoekers per maand en een kwalitatief hoogwaardige content en design en wilt u uw advertentie inkomsten aanvullen?

Verwijderd

Topicstarter
Venkeroz schreef op 14 januari 2003 @ 22:14:
[...]

Valt geloof ik wel mee, ik sta er met 3 pagina's onder een account ingeschreven, maar toen ik begon, had ik +/- 300 bezoekers per dag.

Maar je krijgt pas uitbetaald als je meer dan 50 euro op je account hebt staan ;) Dus als je te weinig bezoekers trekt brengt het erg weinig op.
die bezoekers zit wel goed voor hem, zo rond de 3000 per dag en rond de idols uitzendingen tegen de 6000 aan.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:00

Nakebod

Nope.

Heb zelf goede ervaringen met Coinpoint.nl daar ben ik zelf ook lid van, ze betalen wel uit (itt wat sommige gebruikers van hun destijds altijd beweerden)
Heb alleen niet zulke hard lopende kliks op die banners, dus gaat niet zo hard, maar toch al wel 15 euro van hun "gekregen".

Nadeel is wel, de soort advertenties sluiten vaak/niet altijd perfect aan op je eigen site.

Edit: En je verdient ook geld door "mail" te ontvangen (Via hun eigen website dus niet je eigen box) en soms verdien je wat meer als je daarmee een vraag moet beantwoorden

[ Voor 19% gewijzigd door Nakebod op 14-01-2003 22:25 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 08:34
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 22:15:
[...]

die bezoekers zit wel goed voor hem, zo rond de 3000 per dag en rond de idols uitzendingen tegen de 6000 aan.
k ben nu wel erg nieuwschierig wat die site dan is... :)

http://www.moneymiljonair.nl = mischien ook wel het proberen waard

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Verwijderd

Topicstarter
die cijfers zijn wel van de afgelopen 4 dagen... voor de finale rondes zat het zo rond de 500 per dag.

ik ga niet spammen hier... :) maar via de algemene idols site kan je de profielen van de deelnemers bekijken en daar staan ook wel fan-sites bij.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:28 ]

Pagina: 1