[W98SE] Dial-up popup bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Hoi,

Op de PC van mijn vader is W98SE geïnstalleerd, met diverse updates.
Iedere keer als hij de PC opstart, verschijnt bij het eind van het opstarten 'Verbinding maken met' in het scherm.
Ik heb op diverse plekken gekeken hoe ik het weg zou kunnen krijgen, maar dat lukt me niet echt. O.m. heb ik bij Netwerk ih configscherm gekozen voor 'snelle aanmelding' ipv 'aanmelden met herstel van alle netwerkverbindingen', maar dat hielp niet.
Ook als ik Ctrl-Alt-Del doe, krijg ik geen goed beeld van welk progje het internet op wil.
Ik heb ZoneLabs geinstalleerd, dus daarmee is het grootste gevaar wellicht geweken, maar het blijft irritant. Wie helpt?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

norton antivirus?
andere autoupdater functie van ander programma?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

het zijn je internet programmas die verbinding proberen te maken waarschijnlijk heb je msn erop staan ofzo??

je kan in je internet opties uitschakelen dat internet programmas verbinding mogen maken

moet je ff zoeken

Verwijderd

vind je met msconfig niks in de opstarttaken?

• Bas C
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
Thnx, zal een dezer dagen eens even gaan kijken of er nog verder wat te vinden valt.

Verwijderd

Er staat zeker Kazaa geinstalleerd? Die wil bij het opstarten graag verbinding hebben met internet. zodat die weer kan downloaden.
Bij de opties van de internet programma's kan je uitschakelen dat ze moeten laden bij het opstarten van de pc...

Verwijderd

Had laatst ook zoiets met de Gator corp. Bedrijf dat reclame banners in software dondert of zoiets. Wilde constant verbinding maken met internet. Uitgezet via: msconfig! Check je Program Files\Common directory voor onbekend shit. Suc6.

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Kijk ook eens in je Taskmanager. Vriend van mij had daar IE instaan opeens.. Daar had hij kennelijk opgegeven dat ie dat bij het opstarten wilde hebben.. :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Staan er geen programma's in opstarten?
Anders moet je Ad-aware even draaien klik hier.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Pagina: 1