Ik heb ook eens bij salland besteld. Eerst een order met onder andere geheugen en een moederbord.
Ik heb ze opgebeld of ze het hadden, want het moederbord was moeilijk te krijgen ze hadden het op voorraad, en wilden het wel voor mij apart leggen, het geheugen (niet moeilijk te krijgen) was alleen pas over 2 dagen binnen... nou ja, geen probleem, maar na 4 dagen nog geen verstuurbevestiging.
Nog maar eens gebeld. "Nee meneer, het geheugen is inmiddels binnen
maar het moederbord hebben we niet meer, en komt ook niet meer binnen. Toen werd ik echt pissig... ze wilden mij wel een duurder moederbord verkopen, maar daar had ik geen trek in, moest ik bij betalen, toen wilden ze eentje voor de zelfde prijs aanbieden maar die had maar de helft van de functies
Naja, de volgende dag gebeld, en gezegd dat ik een ander moederbord (was 5 euro duurder voor hun) ook wel wilde accepteren, maar niet wilde bijbetalen (het moederbord was minder goed, maar ja, zij hadden het verprutst door mijn moederbord waarvoor ik gebeld had aan een ander te verkopen, en ik wilde een moederbord... zij 5 euro toegeven, en ik iets minder functies... geven we beiden wat in).. maar daar was geen discussie over mogelijk... Toen boden ze aan dat ze de koop wel ongedaan wilden maken, en toen werd ik helemaal giftig... ZIJ hebben toch een fout gemaakt, ik niet???
Naja, nu is mijn vriendin bijna afgestudeerd met Sociaal Juridische Dienstverlening, en blijkt consumentenrecht nou net een van haar favoriete onderwerpen te zijn, in het wetboek nagezocht en ik stond volledig in mijn recht. Salland heeft het verprutst en zal het goed moeten maken.
Weer een paar dagen later gebeld, met de mededeling dat ze een laatste kans hebben om mij iets anders aan te bieden (waartoe ze verplicht zijn, gezien ik ze al een (meer dan redelijk) alternatief heb geboden) waartoe ze WETTELIJK verplicht zijn, krijg ik te horen: "Oh, we krijgen er toch nog een paar binnen, nu heb jij geluk hè..."
Ik heb de haak er op gegooid en heb mijn order afgewacht, welke gelukkig wel goed binnenkwam...
Salland automatisering.... behalve een stelletje schoften omdat ze inderdaad zich niet aan hun afspraken houden,

ik er ook nog eens op omdat ze
dingen beweren die 100% tegen de wet zijn
Salland automatisering
Noem mij maar kort door de bocht, maar sommige dingen kunnen gewoonweg niet...