19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Verwijderd
Ik denk dat 1 van de 2 teams nog niet Dutch Power Cows was gejoined, of zelfs lid was van een ander team. De punten tellen dan wel mee voor je distributed.net totaal, maar niet voor je score voor DPC.
dat klopt (was ik vergeten)Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 22:00:
Ik denk dat 1 van de 2 teams nog niet Dutch Power Cows was gejoined, of zelfs lid was van een ander team. De punten tellen dan wel mee voor je distributed.net totaal, maar niet voor je score voor DPC.
de vraag is dus nu hoe krijg ik ze wel te zien
19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K
Als het oude (geretirede) adres lid was van een ander team, dan zal je totaal bij DPC altijd lager liggen dan je totaal bij de individual stats. Daar is niks aan te doen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Maar het "geretirede" was nergens van lid van. now ja van team 0. En ik had begrepen dat we de punten dan gewoon van ons waren. En nu dat we met het de rest van het team samen zijn gegaan hadden we verwacht dat de punten bij dat team zouden komen. Is dit als nog te veranderen?
Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue
Het oude adres was van niemand lid. Dan lijkt het me dat bij jullie individuele stats zijn blokjes er wel bij komen, maar bij de 'binnen-DPC-stats' zullen ze er niet meer bijkomen. En daar is helaas niks meer aan te doen. Je kan niet 'unretiren' zeg maar.
hmmm.... ik vraag me iets af: zou 't werken als je nu nog 't oude adres lid zou maken van DPC ?? als 't goed is niet natuurlijk (om cheaten te voorkomen)
I'm not weird, I'm a limited edition
Wat is team 0 dan voor iets? Normaal staat er dan toch helemaal geen team?
Je zou uiteraard wel even help@distributed.net kunnen mailen en het ze uitleggen. Zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen dan wij
Je zou uiteraard wel even help@distributed.net kunnen mailen en het ze uitleggen. Zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen dan wij
Dat kan niet meer. Als je nu in de stats zoekt op het oude/geretirede adres, kom je automagisch uit bij het nieuwe adres. De properties van het oude adres kun je dus niet meer benaderen.lowrider schreef op 15 January 2003 @ 12:57:
hmmm.... ik vraag me iets af: zou 't werken als je nu nog 't oude adres lid zou maken van DPC ?? als 't goed is niet natuurlijk (om cheaten te voorkomen)
Pagina: 1