Ben ik een beetje aan het kijken voor andere JBL surroundboxjes in Amersfoort, eerst bij Staffhorst. Ze hadden veel B&W liggen trouwens maar geen JBL, denk ik : laat ik eens bij Radio Roelandschap kijken. Kom ik daar aan is het een groot zwartgeblakerd geheel. Gelukkig hangt er een briefje dat ze binnenkort verder gaan. Moet ik toch even wachten . Ik hoop dus niet dat er mensen wachten op spullen die daar stonden.
Bron: Korakal
Gezien: afgelopen zaterdag, met eigen ogen
Verdere details: B&O winkel is ook afgefikt
Gezien: afgelopen zaterdag, met eigen ogen
Verdere details: B&O winkel is ook afgefikt
Bron ben ik zelf, heb er vanmiddag bijgestaan toen de inventaris de vuilnisbak inging. Gelukkig dat ze door gaan. De eigenaar is een aardige vent en al mijn goede spul (amp,sub,speakers) komen daar vandaan. Over gewonden ed weet ik niets. Was weinig meer van het interieur over. Zonde van al dat mooie spul.
Verwijderd
Ja, erg jammer ...Duncan_R schreef op 14 januari 2003 @ 21:06:
Ben ik een beetje aan het kijken voor andere JBL surroundboxjes in Amersfoort, eerst bij Staffhorst. Ze hadden veel B&W liggen trouwens maar geen JBL, denk ik : laat ik eens bij Radio Roelandschap kijken. Kom ik daar aan is het een groot zwartgeblakerd geheel. Gelukkig hangt er een briefje dat ze binnenkort verder gaan. Moet ik toch even wachten . Ik hoop dus niet dat er mensen wachten op spullen die daar stonden.
Deskundige winkel met aardig personeel. Lekker no-nonsense allemaal en niet te duur, perfect
(Bij Staffhorst in Amersfoort is er nu trouwens opruiming. Rel Quake II, zwart, voor 500 euro en de cherryversie 650 euro, zag ik bijvoorbeeld in de gauwigheid staan.)
Verwijderd
Bij de heer Roelandschap (ja zo heet hij) heb ik nog wel is post bezrogd (in vroegere tijden
). Als hij er was gingen we altijd een beetje lullen over audio enzo. Ben nog nooit z'n winkel ingeweest. Jammer, nu kan het niet meer...
Mja ik zag het.. vorige week was het al.... toch jammer hoewel ik eigenlijk zelf het idee had dat ze niet zo super kundig zijn... maar ben er maar een paar keer geweest dus ik weet het niet zeker...
en dat B&O ook afgefikt is voor een deel, mwah...
en dat B&O ook afgefikt is voor een deel, mwah...
Pagina: 1