2000+ op ECS! Overklok mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18
Ik heb hier een amd 2000+ (groen) op een ECS K7S5A Mobo. Deze wil ik zonder veel problemen/moeite willen gaan oc'en. Ook heb ik Coolermaster DP5-7H53F-0L

In de search zag ik al dat er een OC bios voor is. Deze heb ik gedownload en erop gezet. Nu kan ik wel de FSB en MHZ wijzigen maar als ik deze op 138/138 zet i.p.v. 133/133 start mijn pc niet meer op. :|

Moet ik per se de L1 burggen aan elkaar verbinden om mijn proc. sneller te laten lopen?
Ook heb ik de middelen en "lef" niet voor, om van de ander L... bruggen de verbindingen door te snijden om zo bv het voltage enz. te veranderen. Stel dat het mis gaat....dat vind ik die paar Mhz meer ook niet waard!

Greetz Jeroen

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Valkje schreef op 14 January 2003 @ 20:49:
Ik heb hier een amd 2000+ (groen) op een ECS K7S5A Mobo. Deze wil ik zonder veel problemen/moeite willen gaan oc'en. Ook heb ik Coolermaster DP5-7H53F-0L

In de search zag ik al dat er een OC bios voor is. Deze heb ik gedownload en erop gezet. Nu kan ik wel de FSB en MHZ wijzigen maar als ik deze op 138/138 zet i.p.v. 133/133 start mijn pc niet meer op. :|

Moet ik per se de L1 burggen aan elkaar verbinden om mijn proc. sneller te laten lopen?
Ook heb ik de middelen en "lef" niet voor, om van de ander L... bruggen de verbindingen door te snijden om zo bv het voltage enz. te veranderen. Stel dat het mis gaat....dat vind ik die paar Mhz meer ook niet waard!

Greetz Jeroen
Welkom @ GoT :)

Hier zul je helaas niet veel (positiefe) reacties op krijgen ;)
Dit soort vragen worden zoveel gesteld .... dat kan jij niet weten maar zo is et gewoon.
Als je me ff msned zal ik je helpen :)
Want ik wil je best helpen :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Valkje schreef op 14 January 2003 @ 20:49:

Greetz Jeroen
Ik heb dezelfde processor en mobo als jouw en mijnes gaat niet hoger dan 138FSB vanwege me geheugen (kijk me specs)
Het bleek dat deze maar op de hoogst werdt gezet op 150fsb.

Verwijderd

Welkom @ GoT :) ik verwijs je even naar de faq:

Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)

Deze gaat dicht ;)

Dit topic is gesloten.