Toon posts:

naam van game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vandaag heeft en kerel mij vertelt over een game ik was vrij onder de indruk maar hij wist de naam niet.
maar het is een online game je speelt dan massa veldslagen en je kan 3 tijden spelen. de middeleeuwen en de andere 2 weet ik niet juist ook ene met geweren.
Weet iemand hoe dit spel heet want het lijtk me een sireus vet spel

Verwijderd

Emire earth :? ? mischien iets meer info...

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Het zal dan wel een PC RTS game zijn. Wilde gok: Warcraft3. (ikzelf heb dat nooit gespeeld), dus hang me er niet aan op.

Wist hij ook niet welk jaar het spel kwam, of de developer?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:37
Misschien bedoel je Roman: Total War? Dat is de nieuwste game in de Total War serie. Staat bekend om de grote veldslagen. Of ie online is weet ik niet, maar ik zou geen ander spel weten die online speelt met grote veldslagen.
(Of is het geen RTS :?)

Ik zat zelf ook aan Empire Earth te denken, omdat die ook grote veldslagen heeft en verschillende periodes, maar die speelt weer niet online... (Maar je kan het wel online spelen)

[ Voor 27% gewijzigd door Hahn op 14-01-2003 20:50 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
het is alleen bedoeld om online te spelen en warcraft is het niet. nee hij heeft het iemand zien spelen en hij heeft hem daar uitleg over gegeven.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-01 21:01
civ3 :?

Verwijderd

Dark Age of Camelot bedoel je? Maar vertel ff meer was je uitgelegd is. Was het een RTS, 3D FPS etc..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:13 ]

Verwijderd

Savage? Das ook grote online veldslagen en je kan ook upgrades, maar geen geweren ed...

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Age of Mythology ?

//Edit:
Oh een echte MMORPG ?

Dan laat maar ... dunno :)

[ Voor 64% gewijzigd door Speed24 op 14-01-2003 21:14 ]

Verwijderd

empire earth ja, met warcraft kan je niet zon grote veldslagen spelen en ook niet in middeleeuwen, civ 3 ook niet denk ik, meer role playing.
America misschien, maar is wel een beetje ouder

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het eens opzoeken het bestaat uit 2 legers die tegen mekaar vechten ieder unit is iemand die op internet speelt je hebt dan nog degene die een squadron leid en je hebt nog mensen die dan het gevecht van boven aanzicht bekijkt en die geeft dan door waar langs de tegenstand gaat aanvallen zo kan je ook gebouwen innemen

Verwijderd

Counter-Strike?? :X

--serieus--

C&C Generals achtig iets misschien

--- /serieus ---

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:20 ]

Verwijderd

is dat niet die ene halflife mod?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:17:
ik ga het eens opzoeken het bestaat uit 2 legers die tegen mekaar vechten ieder unit is iemand die op internet speelt je hebt dan nog degene die een squadron leid en je hebt nog mensen die dan het gevecht van boven aanzicht bekijkt en die geeft dan door waar langs de tegenstand gaat aanvallen zo kan je ook gebouwen innemen
What is Natural Selection?
Natural Selection is a hybrid first-person/real-time strategy game. There is a resource model, a tech tree, structures and upgrades, just like a traditional RTS (like Starcraft or Command and Conquer). It is mostly played in first-person, but one player can become the Commander and plays from a top-down perspective.

http://www.natural-selection.org/

Bedoel je die misschien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:17:
Je uitleg deed me denken aan Natural Selection, een zeer goede Half-Life mod :)
Aliens VS Marines, de commander ziet het als een RTS en geeft de marines commando's koopt dingen, plaatst gebouwen enz.

Edit: te laat :(

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het empire earth is
ik ga nu eens de demo afhalen en zien wat het juist is

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:34

Sport_Life

Solvitur ambulando

counterstrike ?
America's Army ?

@ Manic: * Sport_Life kent bovenstaande spellen niet (goed) en dacht ff een wilde gok te doen :7

Age of Empires zal het dan ook wel niet zijn....

[ Voor 115% gewijzigd door Sport_Life op 15-01-2003 00:21 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
eMAeRCe schreef op 14 januari 2003 @ 22:59:
counterstrike ?
America's Army ?

Ja hoor :/

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 20:46:
je speelt dan massa veldslagen en je kan 3 tijden spelen. de middeleeuwen en de andere 2 weet ik niet

Verwijderd

Topicstarter
empire earth is het ook niet, ik wete het echt niet maar ík weet juist dat ja kan kiezen in verschillende tijden dat het een groot online spel is elk als je speelt dan speel je voor 1 unit dus je ziet door de ogen van met wie ge aan het spelen bent. en ja eumh het is heeel realistisch

Verwijderd

Messchien simpelle vraag... kun je het niet nog een keer aan die kerel vragen?

Verwijderd

Het klinkt in ieder geval als een game die hier nog onbekend is! En het klinkt goed ook :)
Iets klopt er dan niet lijkt me :+
Maar verder heb ik geen idee wat het zou kunnen zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:24:
[...]

What is Natural Selection?
Natural Selection is a hybrid first-person/real-time strategy game. There is a resource model, a tech tree, structures and upgrades, just like a traditional RTS (like Starcraft or Command and Conquer). It is mostly played in first-person, but one player can become the Commander and plays from a top-down perspective.

http://www.natural-selection.org/

Bedoel je die misschien?
Daar was ik dus ook al aan aan het denken ...

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
misschien zoiets als planetarion? :)

Verwijderd

Natural Selection in de middeleeuwen? goed gegokt hoor :)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Savage?

• MR_VIPER
  • Laatst online: 15-12-2025

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

nukezone? das echt online meerdere teams rankings.... alleen de tijden weet ik niet.

*empty*

Verwijderd

MR_VIPER schreef op 15 January 2003 @ 08:23:
nukezone? das echt online meerdere teams rankings.... alleen de tijden weet ik niet.
lol, dat is geen rts, geen middeleeuwen, geen bovenaanzicht (laat staan een ander aanzicht). Ik denk ook aan natural selection, maar die middeleeuwen...

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

[/blaat mode]

tetris :+

dus...

• Maxow
  • Laatst online: 19:58

Maxow

Hidden Sound System

jaaa tetris jah, dat zal hem zijn, met van die blokjes hele mooie middeleeuwse gebouwen maken enzo :P |:( ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Maxow op 15-01-2003 10:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het hem gevraagd vandaag en hij gaat het nog eens vragen het was in een internetcafe waar hij het zien spelen. Ik kan echt niet meer zeggen erover want ik weet hetzelf niet. alleen dat het heel realistisch is.

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat het ook met recourses was dus mensen die voor het eten enz. moesten zorgen.
Je kon ook kastelen aanvallen. enz..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 15:36:
ik heb het hem gevraagd vandaag en hij gaat het nog eens vragen het was in een internetcafe waar hij het zien spelen. Ik kan echt niet meer zeggen erover want ik weet hetzelf niet. alleen dat het heel realistisch is.
Als je het weet kun je dan ff de titel hier posten. Lijkt me nog een tof spel :)
Ik zou zelf niet weten welk spel het is. Ikzelf zou gokken op Empire Earth maarja dat is het ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
dacht ik ook maar het is geen boven aanzicht je ziet dus door de ogen van je manneke begrijpte zodra ik het weet zal ik het posten

Verwijderd

Age of empires?

• Hahn
Je ziet het door de ogen van een ventje. Het is dus een First Person Shooter?

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Stronghold? :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door G33rt op 15-01-2003 16:54 ]

• Ashen
  • Laatst online: 30-12-2025
Klinkt ook wel beetje als sacrifice. Dat is ook een soort RTS die je of top-down of first person speelt en ook voornamelijk bedoeld is om online te spelen (geloof alleen niet dat dat echt veel wordt gedaan :) ) Tzijn ook veldslagen die je speelt alleen niet zo realistisch misschien, tenminste, omgeving wel, spel zelf wat minder (toveren etc.). Weet ook niet zeker of dat met die tijden klopt, heb het niet echt heel ver gespeeld :P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Europa 1400 The Guild?

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

jongens hij heeft het hier over een MMORPG (voor de noobs) Massive Multiplayer Online Role Playing Game, dus geen emipre earth, warcraft3, want dat zijn gewone games

world of warcraft is wel MMORPG (blizzard.com) dark age of camelot (middel eeuwen, en ook grote veldslagen) savagne ook (zoiets)

er zijn er een heleboel, maar de meeste zijn nog in ontwikkeling, er is een pagina, waar ze allemaal op staan (maar weet die niet meer) en daar kun je vast wel die game vinden , ff google, op MMORPG ofzo, en je vind die pagina wel :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Yohann!s schreef op 16 January 2003 @ 12:37:
jongens hij heeft het hier over een MMORPG (voor de noobs) Massive Multiplayer Online Role Playing Game, dus geen emipre earth, warcraft3, want dat zijn gewone games

world of warcraft is wel MMORPG (blizzard.com) dark age of camelot (middel eeuwen, en ook grote veldslagen) savagne ook (zoiets)

er zijn er een heleboel, maar de meeste zijn nog in ontwikkeling, er is een pagina, waar ze allemaal op staan (maar weet die niet meer) en daar kun je vast wel die game vinden , ff google, op MMORPG ofzo, en je vind die pagina wel :)
Hoe kom je erbij dat het een MMORPG is wat hij zoekt? Hij zegt alleen dat het voor online bedoelt is. En bij MMORPG hoef je geen recources ed te ontginnen (althans meestal niet). De enige MMORPG die ik ken waar het wel moet is Savage.

• Hahn
Er is geen MMORPG die door de tijd heen gaat volgens mij hoor :?
Wel grote veldslagen enzo online, maar hij zei ook specifiek dat hoe verder je komt in het spel hoe verder je in de tijd komt.

[ Voor 50% gewijzigd door Hahn op 16-01-2003 13:17 ]

• Booth
  • Laatst online: 17:40

Booth

¯¯¯¯¯¯

Daikatana? 8)7

Verwijderd

Ik ga voor Dark age of Camelot! :+

Verwijderd

mmmm, Savage is mijn beste gok. Is wel een combi van fps/rts.. Ziet er nu al übertof uit.

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
dat zal em zeker zijn :7
Pagina: 1