Ik heb sinds kort een andere server met WIN2K Advanced Server. Nu krijg ik heel erg vaak vanaf mijn XP werkstation de melding dat ik geen toegang heb op de server omdat de klokken niet goed gesyngroniseerd zijn. Wanneer ik mijn server of werkstation reboot krijg ik die melding niet meer, maar staan de klokken niet goed. Zet ik de klok weer goed, krijg ik dezelfde problemen. Heb net zelfs gehad dat ik via het netwerk op de server zelf niet in de NETLOGON map kon komen omdat die klok op 1 of andere manier niet goed staat. Verder kan ik dan ook geen gebruikers beheren. Het lijkt wel of dat ding alles blokkeert in de Active Directory. Nu is de vraag: Kan ik dit verhelpen dat ik deze melding niet meer krijg en toch de klokken goed blijven staan? Of als daar geen oplossing voor is, die automatische syngronisatie eruit gooien zodat ik geen meldingen meer krijg dat ik geen toegang meer heb? Hieronder nog info van de server.
- Celly @ 566 mhz
- 128 mbram pc133 (over een weekje 256 mb pc133)
- Win2K Advanced Server engelse versie zonder servicepacks
(morgen komt er sp3 op) Ik ben de cd kwijt.. opnieuw besteld bij Micro$oft
Info over xp werkstation waarop ie de problemen geeft.
- Intel P4 1,7 ghz
- 256 MBRAM pc800
- WinXP Pro Nederlandse versie.
Voor derest heb ik hier nog wat Win98 en ME bakken aan t netwerk hangen en daar krijg ik gewoon de melding dat ik geen toegang heb op de server.
Alvast bedankt
//EDIT:
Hieronder nog een paar pics van de foutmeldingen op mijn server:

- Celly @ 566 mhz
- 128 mbram pc133 (over een weekje 256 mb pc133)
- Win2K Advanced Server engelse versie zonder servicepacks
(morgen komt er sp3 op) Ik ben de cd kwijt.. opnieuw besteld bij Micro$oft
Info over xp werkstation waarop ie de problemen geeft.
- Intel P4 1,7 ghz
- 256 MBRAM pc800
- WinXP Pro Nederlandse versie.
Voor derest heb ik hier nog wat Win98 en ME bakken aan t netwerk hangen en daar krijg ik gewoon de melding dat ik geen toegang heb op de server.
Alvast bedankt
//EDIT:
Hieronder nog een paar pics van de foutmeldingen op mijn server:
[ Voor 10% gewijzigd door WiNlUx op 19-01-2003 00:36 . Reden: Pics toegevoegd :P En ik was de cd kwijt ]