Toon posts:

hulp met usb aansluiting voor de digitale cam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe digitale camera gekochten nu wil ik foto's van de camera op de pc zetten. Zou heel makkelijk moeten zijn. Dus ik installeer de transfer software en ik stop de ubs kabel in de usb poort en de digitale camera en zet de digitale camera aan. Ik ga naar de transfer software en er wordt niets gedetecteerd. Dus ik installeer het opnieuw en nog steeds werkt het niet. Zou iemand me met dit probleem kunnen helpen, want ik wordt er best fucked up van dat het niet werkt.
Het is een Kodak Dx3900 Zoom digital camera. Over de usb poort valt verder niet veel info te geven denk ik. Verbeter me als ik het fout heb. Ik heb windows 98

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 20:38 ]

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 21:28

JdM

Humbled

specs, is vereiste nummer 1 imo , dus? :)

Oh ja doe er ook wat comp specs bij joh :)

[ Voor 36% gewijzigd door JdM op 14-01-2003 20:40 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Indeed...

Welke camera
Welk besturingssysteem

Begin daar eens mee

• Laurent
  • Niet online
Zoals de andere gebruikers al eerder postten; graag meer info.

Ik heb wel nog een toevoeging; Weet je zeker dat je USB poorten zelf wel werken? Wordt er niks gedetecteerd als je de camera aansluit op je USB poorten? Zie je dan ook niks staan bij Apparaatbeheer? (iets van een USB-device oid.)
En werken andere apparaten wel goed op diezelfde USB poort?

Verwijderd

Topicstarter
Aikeleer schreef op 14 januari 2003 @ 20:47:
Zoals de andere gebruikers al eerder postten; graag meer info.

Ik heb wel nog een toevoeging; Weet je zeker dat je USB poorten zelf wel werken? Wordt er niks gedetecteerd als je de camera aansluit op je USB poorten? Zie je dan ook niks staan bij Apparaatbeheer? (iets van een USB-device oid.)
En werken andere apparaten wel goed op diezelfde USB poort?
Ik heb geen andere apparaten voor op mn usb poort en kan apparaatbeheer niet vinden. Ik weet eigenlijk niet wat voor info in nog meer kan geven.
kheb soort camera en besturingssysteem gegeven als er nog iets is wat er geweten moet wordne zeg het dan aub.

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 21:28

JdM

Humbled

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:58:
[...]

[...] kan apparaatbeheer niet vinden. [...].
:|

probeer ook eens uit te zoeken of je USB poorten inderdaad wel werken, krijgen ze bijvoorbeeld wel een irq in de BIOS ?

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57
Sluit je camera eens aan en kijk dan of je een nieuwe "drive" krijgt te zien in "deze computer".

Ik heb twee camera's in mijn bezit (gehad) en bij beide was die software voor foto's overzetten gewoon voor de lol.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

als je er een dockingstation bij heb moet je eerst op het knopje van je dockingstation drukken

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Met die camera of dockingstation heb ik totaal GEEN ervaring...

Maar met google zoeken kan ik wel een beetje:

http://www.kodak.com/glob...manual/urg00009c9s1.jhtml

Misschien heb je hier iets aan?

Verwijderd

Topicstarter
er is een iqr aan de USB poort toegewezen en ik gebruik geen dockingstation.
Er staat in de gegeven link dat je hem als driver zou moeten kunnen zien, dat gebeurd dus ook niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 21:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm ik heb gekeken bij apparaat beheer en dan naar USB root hub en dan naar energie en daar staat de camera aangegeven. Er staat dat hij 2mA gebruikt dus de camera is wel gedecteerd. Ik kan alleen geen foto's transferren.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

[laatmaar... niet goed gelezen]

[ Voor 255% gewijzigd door WFvN op 14-01-2003 21:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
wfvn schreef op 14 January 2003 @ 21:44:
[laatmaar... niet goed gelezen]
Ik heb de link helemaal gelezen en gedaan wat er stond. Bedankt ervoor.
Maar het komt uit op iets dat ik al gelezen had. En ik voldoe aan alles waaraan ik moet voldoen.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zie je je camera in Apparaatbeheer ook staan onder 'Beeldapparaten (camera's en scanners)' ?

Zo ja: staat er ook een uitroepteken ofzo voor?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de camera installeren bij configuratie scherm --> scanners en camera's. Hij wordt op 1 of andere manier niet automatisch geinstalleerd. Ik heb nu alleen de windows 98 2e editie cd-rom hiervoor nodig, die heb ik niet :(.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:50:
Ik heb nu alleen de windows 98 2e editie cd-rom hiervoor nodig, die heb ik niet :(.
Ehm..... okeejjj?

Misschien wel handig als je die toch eerst te pakken ziet te krijgen... want ik ben bang dat je zo niet echt veel verder komt.... ook dat wij je niet echt verder kunnen helpen...

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 21:50:
Ik kan de camera installeren bij configuratie scherm --> scanners en camera's. Hij wordt op 1 of andere manier niet automatisch geinstalleerd. Ik heb nu alleen de windows 98 2e editie cd-rom hiervoor nodig, die heb ik niet :(.
Windows vraagt zeker om de drivers? Zit er geen drivers cd-rom bij de camera? Dan moet je die gebruiken (en ff rondneuzen naar de goede drivers)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
dat begrijp ik bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu de kodak camera connection software installeren en dan komt windows media player opeens tevoorschijn en wordt er iets gedownload en komt er te staan dat het bestand niet afgespeeld kan worden omdat de juiste decompressor niet gedownload kan worden. Ik denk dat ik deze connection software toch nodig heb. Er staan er om de 1 of andere reden 2 op ook nog kodak transfer software die dus niet werkt. Kan iemand me helpen met dat windows mediaplayer gedoe?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:18
Als je de camera net gekocht heb dan pak je toch de handleiding erbij, of heb ik ergens overheen gelezen?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je deze meuk al geprobeerd?

http://www.kodak.com/glob...ename=install%7Ccab&url=1

vast wel... maar toch maar posten want welke versie je probeert te installeren is me onduidelijk

Ow... er schiet me nog iets tebinnen wat ook het proberen waard is....

Als je probeert die boel te installeren, vraagt hij dus (voor zover ik je goed begrepen heb) om de windows-CD.

Met een beetje mazzel kan je ook een andere locatie opgeven en dan bijvoorbeeld c:\windows\system opgeven; daar wil ook nogal eens wat spul staan waarmee je het misschien wel redt

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:33

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> GT
Pagina: 1