zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
je kan de gewone 12V+ van de radio aansluiten op de 12V memory + vand e radio (die gebruikt wordt om de instellingen bij te houden. Maar dit werkt niet altijd
Blog (Linux-related)
Ik heb die zelfde JVC echt een topding 
Ik heb em ook zo aangesloten dat ie het ook doet met het contact uit.
Dan moet je de gewone 12 volt aansluiting en de schakeldraad ALLEBIJ op 12 volt continu hangen.
Als je em aan 1 draad hangt en de schakeldraad los laat doet alleen het klokje op de display het
Hij moet dus ook stroom op de schakeldraad hebben zodat ie denkt dat het contact aanstaat.
best logisch eigelijk
Ik heb em ook zo aangesloten dat ie het ook doet met het contact uit.
Dan moet je de gewone 12 volt aansluiting en de schakeldraad ALLEBIJ op 12 volt continu hangen.
Als je em aan 1 draad hangt en de schakeldraad los laat doet alleen het klokje op de display het
Hij moet dus ook stroom op de schakeldraad hebben zodat ie denkt dat het contact aanstaat.
best logisch eigelijk
[ Voor 17% gewijzigd door sjuk425 op 14-01-2003 20:45 ]
Ja, m'n broer heeft hem ook al lang en dat ding roelt best wel. Ik heb nog naar de Sony XP-mp30gekeken, maargoed, toch maar voor zeker gaan hehe.
Best wel eigenlijk, maarja, toch maar ff checken voordat ik weer wat op blaasIk heb em ook zo aangesloten dat ie het ook doet met het contact uit.
best logisch eigelijk
[ Voor 11% gewijzigd door Bonkdoos op 14-01-2003 20:56 ]
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt
Ik zat dus ook te twijvelen tussen die sony en de JVCBonkdoos schreef op 14 January 2003 @ 20:55:
[...]
Ja, m'n broer heeft hem ook al lang en dat ding roelt best wel. Ik heb nog naar de Sony XP-mp30gekeken, maargoed, toch maar voor zeker gaan hehe.
[...]
Best wel eigenlijk, maarja, toch maar ff checken voordat ik weer wat op blaas. Maarja ik hoop dat het me lukt, ik zal in ieder geval dus een mod moeten aanbrengen in die rare iso stekker die erbij zat...
-die sony heeft vervelende knoppen en de JVC heeft een volume draaiknop waar je zo lekker een slinger aan kan geven.
-Op de JVC zit 3 jaar garantie en de sony 1 jaar.
-bij de JVC zit een ISO stekker meegeleverd met losse draden zodat je em in oudere auto's ook kan aansluiten, zit bij de meeste andere merken niet meegeleverd en zijn dus extra kosten.
-JVC is idd beste koop in de consumentengids
heerlijke radio