Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Verwijderd
zoals ik het lees, is het pas als hij in windows is..Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 20:10:
Het spijt me maar je bent een beetje onduidelijk.... Start de pc opnieuw op als je hem UIT hebt staan? of als ie aan het booten is?
Als de pc is opgestart, gewoon in windows en laat hem gewoon staan, zonder een applicatie te runnen start ie soms op nieuw op.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 20:10:
Het spijt me maar je bent een beetje onduidelijk.... Start de pc opnieuw op als je hem UIT hebt staan? of als ie aan het booten is?
400 watt voeding, zal het moeten trekken.
Verwijderd
ergens in winxp zit een optie "reboot on error" of iets in die geest.
Waarschijnlijk krijg jij een errortje en reboot windows dan vrolijk
Weet alleen niet waar die optie zit, maar staat hier wel ergens op got..
Als dit het niet is doe dan eens een memtestje.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 20:18 ]
nee,die staat uit, t`s maar een keer want voor de rest doet ie het perfekt, soms heeft ie gewoon van die reboot kuren 1x en hij houd op met rebooten. Ligt het misschien aan de koeler:? Er zit wel een extra case fan bij de cpu geplaatst dir koude lucht over de koeler heen blaast.Twistedmark schreef op 14 January 2003 @ 20:15:
en kijk ook even of je rebooten na fout uit hebt staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer aard op 14-01-2003 20:20 ]
en een 400W voeding hoeft zeker niet stabiel te zijn. Trend je volt lijnen maar eens tijdens een zwaar spel bv. als daar niet al te grote schommelingen in zitten is je voeding ok.
btw waar heeft iemmand in gods naam een 400W voeding voor nodig?????
signature
Hij zegt dat die al uit staatBalusC schreef op 15 January 2003 @ 07:44:
Schakel eens de autoreboot uit in de Deze Computer - Eigenschappen - Geavanceerd -Opstart/herstelinstellingen. Misschien dat je nu een BSOD krijgt welke meer informatie over de aard van het oorzaak verschaft
The devil is in the details.