Een week geleden is me pc naar de knoppe gegaan moederbord doorgevikt , voeding en geheugen , nou heb ik nieuwe shit erin , msi geforce 4 mx 440 , soundblaster live! 5.1 , 128 ddr 266 geheugen msi kt400 amd , en een amd 950 @ 1007 , eerst had ik en een msi kt7 turbo r , maar dat liep veel stabieler , dit is klote dus weet iemand maybe WHY?????
Verwijderd
Geef eens wat meer info en een betere openings post. Misschien is het nieuwe bord ook niet goed te klokken?
Idd, je nieuwe voeding kan slechter zijn, of je geheugen, hetzij mobo zijn minder goed over te clocken... Probeer heet eens op standaard snelheid... Dan wel prima, dan heb je dus een minder goed te OC-en onderdeel erin zitten ivm je vorige hardware...
Welkom hier en vergeet vooral de FAQ niet door te lezen
Hallo en welkom op GoT,
Allereerst zijn er een aantal zaken die je gelezen móet hebben , voor je hier (waar dan ook en bij welke afdeling dan ook)
een topic opent.
Zo zijn er bijvoorbeeld de De Forum FAQ's .
En zo is er ook de Een beknopte beschrijving van de mogenlijkheden die het forum biedt .
Lees deze eerst eens door en bezoek ook de links naar andere faq's, doe dit op je gemak want het is
inderdaad wel veel, bedenk je wel dat je beter geholpen wordt als je je aan deze faq houdt!
En niet te vergeten gebruik de search .
Zo blijft het voor iedereen duidelijk en heb je met je vraag het meeste kans van slagen.
succes alvast .
Allereerst zijn er een aantal zaken die je gelezen móet hebben , voor je hier (waar dan ook en bij welke afdeling dan ook)
een topic opent.
Zo zijn er bijvoorbeeld de De Forum FAQ's .
En zo is er ook de Een beknopte beschrijving van de mogenlijkheden die het forum biedt .
Lees deze eerst eens door en bezoek ook de links naar andere faq's, doe dit op je gemak want het is
inderdaad wel veel, bedenk je wel dat je beter geholpen wordt als je je aan deze faq houdt!
En niet te vergeten gebruik de search .
Zo blijft het voor iedereen duidelijk en heb je met je vraag het meeste kans van slagen.
Ik stel voor dat je een nieuw topic opent maar dan duidelijk wat je probleem is want eerlijk gezegd kan ik hier geen touw aan vast knopen (ja, je vorige spul is doorgefikt). Kijk eerst hiernaar alvorens je 'm opent
LEZEN eer je hier een topic opent!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()