Toon posts:

Vage noise, clicks en skipping sounds - SBLive!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu 4 SBLive!'s geprobeerd en geconstanteerd dat het aan mijn pc ligt somehow, ik krijg dus allerlei clicks als ik muziek afspeel, en hij skips ook welles een seconde, dit had ik vroeger niet, totdat ik er een keer kapot RAM instopte, wat kan er kapot zijn gegaan? ik heb al geformat, win2k opnieuw geinstalleerd etc.

Asus CUBX mobo
Creative SBLive! 1024/value
Hercules GF2 64MB
P3-800 MHz (100MHz FSB)
2x64MB ram PC100
Plexwriter 4/2/20
Creative 48x CDrom
Creative 2/12x DVD
Adaptec SCSI adapter 2940CD
DVD mpeg2 output kaart van creative

wat kan het zijn, moet ik een nieuw moederbord ofzo?

Verwijderd

Mijn SBLive wil nog wel eens static en clicks enzo oppikken door de cd-audio in. Ik weet niet of het aan de Pioneer DVD (103S dacht ik) ligt of aan een slecht afgeschermd kabeltje ofzo, maar als ik CD audio geluid uit zet in de mixer is het over.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:11
klopt, Noiz is nu vaag-> is gister heftig wezen stappen :P ;) :D

Verwijderd

Mijn SBLive Doet dit nu ook ... en ik weeet wat het probleem is bij mij ... (ik ben bezig met een nieuwe pc) maar heb nu effe een AOpen Geforce 2 GTS Pro er bij gefrot en mijn voeding is niet afdoende om alles te trekken dit merk ik vooral in 3DMax ....

Dus maby is het je voeding !

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 13:33 schreef SledGeMan het volgende:
Mijn SBLive Doet dit nu ook ... en ik weeet wat het probleem is bij mij ... (ik ben bezig met een nieuwe pc) maar heb nu effe een AOpen Geforce 2 GTS Pro er bij gefrot en mijn voeding is niet afdoende om alles te trekken dit merk ik vooral in 3DMax ....

Dus maby is het je voeding ![/quote]Ik heb er een paar weken geleden een nieuwe (300watt) voeding ingestopt, kan het een slechte voeding zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Nou? thx :)

Het was een voeding die ik al een jaar lang niet meer heb gebruikt, maar was nog in prima staat, en ik had een 250watt voeding, dus heb ik die oude 300watt er maar in gezet (ivm. GeForce2 GTS - niet dat ie het slecht deed, maar ik dacht voor de zekerheid en voor de stabiliteit).

Als ik nu nog een voeding ga kopen, dan is 't een 550watt :9
Pagina: 1