[BiosUpdate] Y686LX doet het niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
yakumo (bios update waar)

Bovenstaande topic heb ik de Biosupdate vandaan, alles klopt, nu heb ik het moederbord geflashed, resetten, geen beeld :'(

Alle onnodige shit eruitgehaald, zit nu videokaart + mem in maar start nog niet, geeft gewoon geen beeld :?

Iemand enig idee?

XXXVI

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-08 10:11
Neem aan dat je de update al uitgevoerd hebt?

Goede programma gebruikt, goede bios?

Is dit niet zo en er is iets verkeerd gegaan dan kun je het zover ik weet vergeten!!
Als je bios niet goed is geinstalleerd, dan is het meestal einde oefening voor je mb.

Voor de rest weet ik er niets vanaf, hoop voor je dat ik het mis heb anders kost het je een nieuw mb. 8)7

mcb1

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
mcb1 schreef op 14 January 2003 @ 20:02:
Voor de rest weet ik er niets vanaf, hoop voor je dat ik het mis heb anders kost het je een nieuw mb. 8)7
mwah....hoeft niet..hotflashen is als laatste optie altijd een goeie optie :)

hoe heb je m geflasht?
waar heb je de bios vandaan?
weet je zeker dat je de laatste biosupdate hebt gepakt, en niet de eerste zodat je proc niet meer gesupport wordt oid... :?
kan een stom foutje zijn, maar dan is je mobo iig niet brak :)

• ephymerous
  • Nu online
Jeps, moet de goede zijn, anderen hadden die ook al gebruikt (zie topic in 1e post...) Maarja werkt niet meer :'(

AWD Flash gebruikt....

en wat is HotFlashen ? :?

[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 14-01-2003 20:22 ]

XXXVI

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Jij had toch een ami bios? Dan is het zowieso niet verstandig om met een awardflasher te gaan klooien..... En hotflashen is gewoon een flop met bios erop en dan tijdens het opstarten op een bep. toetsencombi drukken , waarna de bios op die disk auto erop word geflasht.. Als je tenminste je oude bios gebackupped hebt....

Raku

Verwijderd

Eth3r3al schreef op 15 januari 2003 @ 00:02:
Jij had toch een ami bios? Dan is het zowieso niet verstandig om met een awardflasher te gaan klooien.....
............... Verwijderd in "yakumo (bios update waar)" .....
een gewaarschuwd man telt IMHO voor 2 .....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 03:21 ]

• ephymerous
  • Nu online
Mjah... met Ami Flasher deed ie het niet, en @ dfi.com.tw (waar ik dus bios weghad) raden ze aan om de Award flasher te gebruiken... (Die download je std mee met de bios, staan samen in Rarretje....)

Gerald, kan je me vandaag een x helpen met dat hotflashen?

XXXVI

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Is best , moet je wel zoeken naar de toetsencombi die dat mogelijk maakt. Ik hoop dat je een manual/website hebt van yakumo :)

Raku

• ephymerous
  • Nu online
Ehms, dat wordt duz wegflikkeren... Yakumo heeft totaal geen ondersteuning... :'(

XXXVI

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eth3r3al schreef op 15 januari 2003 @ 13:01:
Is best , moet je wel zoeken naar de toetsencombi die dat mogelijk maakt. Ik hoop dat je een manual/website hebt van yakumo :)
http://arethusa.tweakers....&xDB=default&xFILTERS=--O

dat van die toetsencombinaties....wat bedoel je daarmee? :)
Pagina: 1