Ik heb een probleem met de sessionid, ik heb de volgende code, heel simpel:
Nu heb ik de eerste keer dat ik dit aanroep geen sessionid, de 2de keer wel. Dit is niet echt grappig want ik kijk eerst of er al een record bestaat met deze sessionid. Dan moet deze echter wel ingvuld zijn
De rest van de variablen worden uiteraard ook gedeclareerd
Ik heb ook al uitgeprobeerd om een variable in de sessie te zetten, maar ook dan bestaat $PHPSESSID daarna niet, echt pas de 2de keer
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| session_start(); $sql="INSERT INTO bezoekers ( id, ip, datum, hits, sid, site, browser, bversie, os, osversie, ref, ss, sc, fversie, sound) VALUES ('','".$ip."', NOW(), 0, '".$PHPSESSID."', '".$siteid."', '".$browser."', '".$bversie."', '".$os."', '".$osversie."', '".$refid."', '".$ss."', '".$sc."', '".$fversie."', '".$sound."')"; |
Nu heb ik de eerste keer dat ik dit aanroep geen sessionid, de 2de keer wel. Dit is niet echt grappig want ik kijk eerst of er al een record bestaat met deze sessionid. Dan moet deze echter wel ingvuld zijn

De rest van de variablen worden uiteraard ook gedeclareerd
Ik heb ook al uitgeprobeerd om een variable in de sessie te zetten, maar ook dan bestaat $PHPSESSID daarna niet, echt pas de 2de keer
[ Voor 22% gewijzigd door djluc op 14-01-2003 19:45 . Reden: Layout verpest oeps... ]