• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:27
Kan iemand me even op de goede weg zetten.
Ik zoek een oplossing voor het volgende:

Ik heb een x aantal mensen die 1 nummer bellen, vanwaar ze afhankelijk van keuzes die ze opgeven doorgeschakeld worden naar iemand uit een pool andere mensen. Zeg maar, het telesex gebeuren, alleen wil ik het niet voor sex gebruiken.

Wat ik dus zoek is of de apparatuur om die mogelijk te maken, of een bedrijf die dit als product levert.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

www.kpn.com wel eens aan gedacht

• superbikkel
Yep, als jij een linkje kan geven waar je het kan vinden.......

Ik zie het iig niet.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22
op m'n werk hebben we daar een vaste telecomadviseur voor die dat soort centrales verkoopt.

ik kan je de naam en website wel geven maar weet niet of dat hier gewaardeerd wordt;
bovendien hangt het er helemaal vanaf wat je budget is en of je het professioneel of voor privé wilt gebruiken... :o

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:56

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Gewoon een soort IVR principe (Druk 1 voor Pietje bel, Druk 2....)

Dan kun je mgetty icm linux met een goed modem gebruiken icm een centrale die "intern" doorverbinden ondersteund, mocht het echter buitenshuis zijn zeg maar moet je echt met KPN regelen dat je mesnen door mag verbinden met elkaar...

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 09:48

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik denk dat je hiervoor gewoon het beste een businees centre voor kpn binnen kan stappen die weten wat er is

Verwijderd

Kijk eens op deze link > http://www.kpn.com/br2/ng...nnel=1&categoryOID=-16109
Voice response

Tevreden klanten en medewerkers. De Vox Novo Office ondersteunt uw organisatie in klantvriendelijkheid en bereikbaarheid.

Voice Response
Uw medewerkers beschikken over alle faciliteiten voor het beheren van het telefoonverkeer. Automatische gespreksopvang, meertalige begroetingsteksten, bellers hebben de keuze:

doorvervinden: 'kies 1 voor...', automatisch doorverbinden met een specifieke afdeling.
informatie box: openings tijden of u kunt speciale acties onder de aandacht brengen.
voicemail: bellers kunnen een bericht achterlaten
Persoonlijke Assistent
Een telefoontje komt even ongelegen of de medewerker is niet op z'n plek? Geen beller hoeft meer te verdwalen. De automatische telefoonassistent op uw toestel biedt u klantvriendelijke opties:

voicemail-bericht inspreken
doorschakelen naar mobiele telefoon
doorverbinden met de telefoniste
doorverbinden met een in- of extern vast of mobiel nummer.
Opname van gesprekken
Heeft er nog iemand voor me gebeld? De Vox Novo Office geeft voicemail een nieuwe dimensie. Gesprekken opnemen, kopiëren en doorsturen naar de voicemail-box van een collega of de secretaresse zijn mogelijk met de Vox Novo Office.

Wil je meer info laat het even weten, ik heb alle gegevens en prijzen voor je evt.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
www.tiptel.nl en dan de grotere centrales dacht ik.

http://www.tiptel.nl/prod...anager_home.asp?lang_id=1

ja dus

Verwijderd

Wat voor een aantallen heb je het over?
Zit iedereen op een locatie of wordt er thuis "gewerkt" ;)
Wil je ook de calls registeren en wil je dit op gebruikersniveau doen dus ook met werkelijk beltijden, dropped calls e.d.

Als het om grotere aantallen gaat zul je ook over je netlijnen moeten gaan nadenken en het richten van je bundels als je e.e.a. non-blocking wilt houden.

Afhankelijk van de antwoorden op bovenstaande vragen kan je gaan van een simpele Philips oplossing (hele sopho range) tot een geavanceerde Avaya PABX.

Let wel ff op dat "Philips Business Communications" overgenomen is en wellicht niet lang meer bestaat. E.e.a. i.v.m. service en mogelijke uitbreidingen

• superbikkel
?Wat voor een aantallen heb je het over?
!Onbekend

?Zit iedereen op een locatie of wordt er thuis "gewerkt" ;)
!Thuis

?Wil je ook de calls registeren en wil je dit op gebruikersniveau doen dus ook met werkelijk beltijden, dropped calls e.d.
!Ja, ja, ja en ja

Het liefst breng ik het onder bij een bedrijf dat mij een centrale verhuurt. Wie kent zo'n bedrijf?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik zal eens op een telecom site kijken die er echt in gespecializeerd zijn... beetje googlen..

en denk ook eens echt goed na wat je precies wil in hoeveel antallen etc...

Verwijderd

Aantallen zijn echt wel belangrijk ja. Zeker omdat elke call je twee verbindingen gaat kosten als er thuis wordt gewerkt. Voor 15 gelijktijdige calls zit je al op een ISDN30.

Huren van een centrale is wel lastig denk ik maar je zou eens kunnen kijken of je iets uit een failliete boedel kan kopen voor weinig.

Ik weet niet wat je budget is maar probeer het eens bij een Siemens-dealer ofzo.
Siemens heeft op zich wel leuke oplossingen heb ik gehoord.

En als je geld over hebt dan zou ik voor een Avaya gaan, maar of je die kan huren....

Verwijderd

Lease is ook een optie!!
Kijk ook eens op www.frontline.nl deze leveren ook IVR systemen.
Pagina: 1