Toon posts:

Compaq Armada 1500c kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan via een collega van mij een Compaq Armada 1500c kopen voor 300 a 350 euro. Ik vraag mij af of dit een redelijke prijs is. Ik ben niet zo thuis in de tweedehands wereld en heb dus geen idee of dit een mooi aanbod is.

Specs Compaq Armada 1500c laptop:

Intel Celeron 266
96 mb memomy
4 Gb HD
24 speed CD-ROM
floppydrive
12" scherm

Compaq draagtas

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 15:59

IvoB

Prutst er rustig op los

beetje duur voor een 266 met maar een 12 inch scherm. Kortom, NIET doen.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24
Ik heb een jaar of twee geleden voor 1175 piek een Compaq Armada 1770mt gekocht:
Intel Pentium 166MMX
96 mb memory
2 Gb HD
12 speed CD-Rom
floppy
12" scherm
Hele grote docking station met electrische eject functie, best stoer, schuift er zo uit als je op een knopje druk. Maar aan al het moois komt een eind: na niet al te lange tijd was ie al stuk.
De laptop verder doet het wel goed, maar houd ook met nog een ander ding rekening: de accu kan rot zijn, zoals bij mij het geval was, en dat is toch behoorlijk onhandig. Zorg dus dat je hem goed kan testen.

Succes met je aankoop!

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:42

Meneer aard

Porsche rulez!

budi schreef op 14 januari 2003 @ 19:39:
Ik heb een jaar of twee geleden voor 1175 piek een Compaq Armada 1770mt gekocht:
Intel Pentium 166MMX
96 mb memory
2 Gb HD
12 speed CD-Rom
floppy
12" scherm
Hele grote docking station met electrische eject functie, best stoer, schuift er zo uit als je op een knopje druk. Maar aan al het moois komt een eind: na niet al te lange tijd was ie al stuk.
De laptop verder doet het wel goed, maar houd ook met nog een ander ding rekening: de accu kan rot zijn, zoals bij mij het geval was, en dat is toch behoorlijk onhandig. Zorg dus dat je hem goed kan testen.

Succes met je aankoop!
Ik heb laatst een compaq deskpro 2000 mmx (166mhz) gekocht, 15 pleuro`s. t`s wat de gek er voor vraagt, ook bij deze aankoop mocht ik `m checken of ie het deed, dus zorg dat je `m kan testen.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Post hier 'Hoeveel is dit nog waard'-vragen deel-10
Plaatst het daar eens, dan krijg je een goede taxatie :)

Dit topic is gesloten.