Ik heb een BTC 16x10x40x brander en nou wil dat ding gewoon geen cd's meer fikken
Als ik er een 800 mb platinum cdtje in stop zegt hij dat ie maaar maximaal 10x kan en als ik dat doe blijft ie hangen bij "caching files" in NERO. Ik heb ook wat andere programma's geprobeert, maar die doen het ook niet. allemaal geven ze maximaal 10x aan, terwijl hij het vroeger wel deed op 16x.
Nu staat er op de doos niet dat ie 800 mb cdtjes kan branden, maar ik heb er hier al zo'n 35 liggen die hij gebrand heeft, wellicht niet over de 700, maar hij heeft ze wel gebrand.
Nou lijkt het me erg sterk dat ie daardoor kapot is gegaan, maar ik zou zo niks anders weten.
Is er misschien iemand die mij kan vertellen of ie daar aan kapot kan gaan??? of iemand waar ie ook hetzelfde vertoont???
edit:
op een of andere vage manier kan hij mijn 10 rewriteble die erbij zat nog wel branden.
Nu staat er op de doos niet dat ie 800 mb cdtjes kan branden, maar ik heb er hier al zo'n 35 liggen die hij gebrand heeft, wellicht niet over de 700, maar hij heeft ze wel gebrand.
Nou lijkt het me erg sterk dat ie daardoor kapot is gegaan, maar ik zou zo niks anders weten.
Is er misschien iemand die mij kan vertellen of ie daar aan kapot kan gaan??? of iemand waar ie ook hetzelfde vertoont???
edit:
op een of andere vage manier kan hij mijn 10 rewriteble die erbij zat nog wel branden.
[ Voor 9% gewijzigd door BreKev op 14-01-2003 19:15 ]
Canon EOS 7d - Canon EF 24-70mm f/2.8L USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM - Canon 430EX II