ik heb deze een keer fout geflasht, maar nu moet er dus ook een nieuwe bios in, want ik heb m een keer proberen te vangen met een willekeurige andere [yes stupid i know] en toe nverkeerd om en naja je kent t wel, dan fikt ie door, en dat dus ook met de orgi bios. als je fout flasht is t normaal toch alleen afdoende om de eeprom opnieuw de laten instellen? nu moet ik dus een nieuwe bios voor dit oude mobo hebben en ook die eeprom opnieuw geprogd, is dit nog mogelijk? ik zou m graag weer lopende hebben...
ohja en ff offtopic nog een vraagje, mocht ie t weer gaan doen.... is een p2 400 een beetje leuk te oc'en, ik wilde iig de fsb van 100 naar 133 hebben en dan een reepje pc133 sdram erin knallen, dat kost toch niks. ik weet t ik moett zelf proberen, dat ga ik ook zeker doen, maar zijn er mensen die nog van vroeger weten of dat een beetje wil? of is t echt de laatste van de productie van een core (zoals bij de tb1400 bv)
Wat je BIOS betreft, je kan het bij Asus proberen maar de vergoeding daarvoor zal zeker geen habbekrats zijn I guess, áls ze je vraag überhaupt kunnen honoreren.
Wat je tweede vraag betreft, da's gewoon proberen, daar kan niemand je wat met zekerheid over zeggen. Ik heb wel geluk gehad destijds met een PII 400 die 533 (SL357 herinner ik me nog
) deed maar ga er niet vanuit dat dat normaal is.
Een beetje meer aandacht voor interpunctie maakt het lezen wel een stuk makkelijker
Wat je tweede vraag betreft, da's gewoon proberen, daar kan niemand je wat met zekerheid over zeggen. Ik heb wel geluk gehad destijds met een PII 400 die 533 (SL357 herinner ik me nog
Een beetje meer aandacht voor interpunctie maakt het lezen wel een stuk makkelijker
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
hmm oke, ik had wat hoger verwacht , maar goed, de webshop van asuscom.de is al een tijdje uit de lucht, ze zeggen zelf dat je daar nieuwe 'bausteinen':P lol, kan kopen dus ik wacht met spanning daarop
en het edit knopje:
kun je die ook gebruiken?
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Pagina: 1