Hallo, ik moet een computer instaleren hier. Dit is een hagelnieuw systeem en er zit een luxer moederbord in dan ik besteld had. ( nooi erg natuurlijk)
zo ff spec's
Mobo. gigabyte 845pa ( met promise raid )
proc p4 2.4
256 ddr
Nou heb ik het probleem als ik het syteem opstart dan gaat alles goed. de raid controller vind hij de hd en met f disk zelfs een partitie gemaakt. Maar nu kom het met win xp kan je ook via dos installen. Dit gaat allemaal prima tot dat ik op enter moet rossen om toestemming te geven om te installere. Als ik dat doe daana zegt hij dat hij geen schijfstations kan vinden. ( terwij die er wel een partitie op zit )
mijn vragen
1 op welke kanalen moet wat
ide1.2.3.4
Ik heb nu op ide 1 de 2 cdroms
en op ide 3 de Enkele hd
2 hoe moet ik hem daarna installen ( ik wil dus geen raid maar gewoon simpel die hd met win xp er op )
zo ff spec's
Mobo. gigabyte 845pa ( met promise raid )
proc p4 2.4
256 ddr
Nou heb ik het probleem als ik het syteem opstart dan gaat alles goed. de raid controller vind hij de hd en met f disk zelfs een partitie gemaakt. Maar nu kom het met win xp kan je ook via dos installen. Dit gaat allemaal prima tot dat ik op enter moet rossen om toestemming te geven om te installere. Als ik dat doe daana zegt hij dat hij geen schijfstations kan vinden. ( terwij die er wel een partitie op zit )
mijn vragen
1 op welke kanalen moet wat
ide1.2.3.4
Ik heb nu op ide 1 de 2 cdroms
en op ide 3 de Enkele hd
2 hoe moet ik hem daarna installen ( ik wil dus geen raid maar gewoon simpel die hd met win xp er op )
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:51 ]