Toon posts:

ps2 op multimediaset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een playstation 2 gekocht en had al een Sony DAVS500 Home Cinema set. Die cinemaset zit reeds met Svideo via de scart op mn tv aangesloten. De Playstation 2 zit nu op een andere scartaansluiting in de tv. Probleem is nu wel dat ik mn DTS niet kan gebruiken bij ps2 games. kennelijk heb ik een optische connector nodig. Ik heb vandaag een aansluitsnoer AU glasvezel gekocht, maar dat past niet, #%$#@%$#$#5.

Weet iemand hoe ik iets dergelijks moet aanleggen? Ik heb nu via een playstationwinkel een optical cable besteld, dus die zal ik wel binnen krijgen. Moet ik dan alleen die gele stekker in mn scart laten zitten, en die rode en witte los laten hangen, om dan vervolgens die optical cable van mn ps2 naar mn -optical in- poort van mn DAVS500 laten lopen??

Verwijderd

Je moet gewoon, die witte en rode tulp aansluiting op je ingang van je dvd aansluiten. Maar dan is het nog de vraag of je dvd speler (in jou geval wel) het inkomend geluid over de 4 boxen kan verdelen. Ik heb het zo aangesloten op een Panasonic DV-550 en het werkt uitstekend!

Succes!