• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-02 15:30

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Ik kreeg vandaag het volgendse SMSje:

"Iemand die jij kent, probeerd jet te bereiken via onze dating service!!! Vind uit wie, bel 0906-2001555"

Ik zit nu met de vraag of dit echt of totaal fake is, alleen maar om centen in het laadje te brengen, er staat namelijk onder het berricht nosms.com en das duits en heeft werkelijk niets met daten oid te maken.

Iemand ervaring hiermee?

Breek je nek voorzichtig

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:33
Uhm bedenk zelf eens even wat voor nummer er onder staat :| een 0906 nummer wat betekend dat vermaak/sex-lijnen die niet goedkoop zijn. Laat iemand die jouw leuk vind zo'n nummer bellen? Neej natuurlijk niet. Iemand ervaring nee asjeblieft niet zeg, ik vraag me af waarom iemand zo'n topic opent dat kun je zelf ook wel uitvogelen hoop ik?

Volgens je profiel studeer je en ben je 19 das net zo oud als ik ben maar dan kun je dit toch wel bedenken hoop ik?

[ Voor 17% gewijzigd door Eskimootje op 14-01-2003 17:17 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

Nakebod

Nope.

Ervaring niet, topics wel: Spam op mobiel 0909-0400285
Lijkt er veel op, en andere variant: vaag SMS bericht...
Staan er wel meer, ff zoeken @ GoT naar Dating Service en je komt redelijk aantal topics tegen

Edit: [rml][ SPAM]Nu zelfs op je telefoon![/rml] daarin staan ook enkele sites voor (eventueel) afmelden ofzo, of andere vage sms-spammers.

[ Voor 24% gewijzigd door Nakebod op 14-01-2003 17:22 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:09
Laatst gelezen, scheen dikke onzin te zijn..

Verwijderd

Op http://www.smsafzeggen.nl/forum.php zie ik gelijk al een paar soortgelijke berichten staan, wellicht staat er tussen al die berichten ook wel een oplossing, maar dat moet je zelf maar even doorlezen. :)

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Neej ik wist ook voor 99% dat het bullshit was, maar aangezien ik NOOIT zoiets krijg terwijl bekenden er vaker last van hebben, ging ik toch twijfelen, al zou je verwachten dat het een 0900 nummer zou zijn in het uiterste geval.

Dus ik wist het eigenlijk wel, dus beschouw hem maar als waarschuwing :)

En ow, dat iemand studeert zegt nog niet alles :D

Breek je nek voorzichtig

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

The_PyroPath schreef op 14 januari 2003 @ 17:48:
Neej ik wist ook voor 99% dat het bullshit was, maar aangezien ik NOOIT zoiets krijg terwijl bekenden er vaker last van hebben, ging ik toch twijfelen, al zou je verwachten dat het een 0900 nummer zou zijn in het uiterste geval.

Dus ik wist het eigenlijk wel, dus beschouw hem maar als waarschuwing :)

En ow, dat iemand studeert zegt nog niet alles :D
Volgens mij was het ook zo dat de ene provider meer aan het blokken van berichten deed dan anderen. Via wat voor wegen dan ook. Dit zou de reden kunnen zijn dat jij nog niets hebt gehad en mensen met een bepaalde andere provider al wel, en meer. Maar als je het mij vraagt: Hartstikke FAKE

Ceci n'est pas une signature!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Op die website die hierboven staat stond het ook al, tis fake, tot gistern bestond de website niet eens, vermoeden is dat als je je GSM nummer invult daar, dat ze je niet overal uitschrijven zoals beloofd, maar het nummer juist doorverkopen.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1