Ik heb gezecht maar ik kon niet echt iemand vinden met het zelfde probleem.
Heb net een nieuwe pc gekocht maar heb nog een probleepje. Als ik me pc opstart na een tijdje uitgestaan te hebben (nachtje, middagje) en ik druk dan op aan knop begint alles vrolijk te draaien lampje van de cdrom doet het gewoon maar dan houd ie op hoor niet die piep die je altijd hoord bij het opstarten en zie veder geen beeld. Dan valt er niks anders te doen dan pc uit en weer aan, als ik dat dan doe start ie wel gewoon op maar komt dan meteen in de bios
Als ik dan Exit / Save change doe dan start hij weer gewoon op. Het is een heel irri mischein weten jullie het.
Hier me specs
Atlon 2000+
Maxtron 80 gig 7200
Geforce 3 Ti 200 64mb ddr
1 x 256 + 1 x 512 mbddram = 768 Mbram
51 speed cdrom
Asus A7V8X
Netwerk kaart 100 mbit
Btw heb geen idee of ik hier goed zit
Ohja vergeten ik draai windows 2000 pro service pack 1 2 3
Heb net een nieuwe pc gekocht maar heb nog een probleepje. Als ik me pc opstart na een tijdje uitgestaan te hebben (nachtje, middagje) en ik druk dan op aan knop begint alles vrolijk te draaien lampje van de cdrom doet het gewoon maar dan houd ie op hoor niet die piep die je altijd hoord bij het opstarten en zie veder geen beeld. Dan valt er niks anders te doen dan pc uit en weer aan, als ik dat dan doe start ie wel gewoon op maar komt dan meteen in de bios
Hier me specs
Atlon 2000+
Maxtron 80 gig 7200
Geforce 3 Ti 200 64mb ddr
1 x 256 + 1 x 512 mbddram = 768 Mbram
51 speed cdrom
Asus A7V8X
Netwerk kaart 100 mbit
Btw heb geen idee of ik hier goed zit
Ohja vergeten ik draai windows 2000 pro service pack 1 2 3
[ Voor 5% gewijzigd door jaKKer op 14-01-2003 17:14 ]