Toon posts:

[Draytek Vigor 2200E + server] Server op router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Draytek Vigor 2200E. Daar zitten twee PC's op aangesloten (Windows 2000 Professional en Windows 98). Ik wil nu een derde PC met Windows 2000 Server ook op deze router aansluiten, en dan ervoor zorgen dat de 2000 Pro en de 98 machine daarop aanloggen. Nu wil ik graag weten of dit sowieso kan, en of ik nog kan internetten als de server eventueel vast komt te lopen. Heb de search gebruikt, kan alleen niet veel bruikbaars vinden over een server op de router...en of ik nog kan internetten als hij crasht :)

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Die server gebruiken ze alleen op om aan te loggen zoals je zegt. Dus zolang de gebruikers aangelogd zijn en geen rare dingen uitspoken dan kunnen ze internetten, zelfs als je de server uitzet.

Verwijderd

Topicstarter
Gert schreef op 14 januari 2003 @ 17:03:
Die server gebruiken ze alleen op om aan te loggen zoals je zegt. Dus zolang de gebruikers aangelogd zijn en geen rare dingen uitspoken dan kunnen ze internetten, zelfs als je de server uitzet.
Maar hoe maak ik het dan zo, dat Internet netjes via de router blijft lopen. Niks veranderen aan de instelingen van de 'clients'? De server krijgt ook automatisch een IP toegewezen dan?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

*edit

[ Voor 87% gewijzigd door megaleo op 14-01-2003 17:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 14 January 2003 @ 17:04:
Precies!! Ik hoef niet meer te zeggen!
Dat is alles wat ik wilde weten :) Harstikke bedankt.
Meer tips zijn altijd welkom.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 17:05 ]