RPG: BGII collectors edition.....?

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joshua2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04-2019
Aaaargh, ik ben nog steeds op zoek naar de collectors edition van Baldurs Gate II, kan 'm niet vinden bij DynaByte, Bart Smit, Intertoys en nog wat zaken. Ook niet op nederlandse game sites :(
Het gaat om de editie met een extra cd-rom, de dozen bij bovengenoemde zaken hebben wel een stickertje op de doos met daarop iets van "extra spel of boekje" maar dat is 'm dus niet :(
Iemand enig idee of is 'ie helemaal niet te krijgen in polderland?
Thx. :D :)

hoe maak ik zo'n sig?

Verwijderd

kijk eens bij de mediamarkt, of bij Dixons
(hij is absoluut verkrijgbaar)
of wacht op de HCC-dagen

Verwijderd

Dacht gelezen te hebben (in PCGameplay) dat de "collector's edition" niet in europa wordt geleverd. De warenhuizen zoals o.a Bart Smit, Intertoys, VD kregen wel een speciale versie met daarin een extra cdt'je. Meer weet ik er ook niet van.

Verwijderd

Ik heb ff die PcGameplay dr bij gepakt, er staat het volgende: Infogrames heeft een deal gesloten met enkele warenhuisketens in Nederland en België dat zei enkel aan die warenhuizen de collectors edition leveren met de speciale cd: ''The shopkeepers assistent'' erin.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb gisteren een versie bij de intertoys gekocht van F99,95 en daar zat een xtra pocket boekje bij met een verhaal over Baldur's gate 2 :).
De rest van de winkels waar ik geweest was had dit boekje niet

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

• joshua2
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 21:21 schreef ElwiN007 het volgende:
Ik heb ff die PcGameplay dr bij gepakt, er staat het volgende: Infogrames heeft een deal gesloten met enkele warenhuisketens in Nederland en België dat zei enkel aan die warenhuizen de collectors edition leveren met de speciale cd: ''The shopkeepers assistent'' erin.[/quote]Ja precies, dat had ik dus ook gelezen. Nou, ik heb dat warenhuis dus niet gevonden. Heb 'm dus nu al gekocht bij Dynabyte, zonder extra cd'tje. En dat boekje bij Intertoys heb ik wel gezien ja, meer een doekje voor het bloeden lijkt mij voor een versie zonder die extra goodies |:(
Nah ja, misschien kan ik 'm vandaag of morgen d/l van een fan site :)
Bedankt voor de replies!

hoe maak ik zo'n sig?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb hem wel :)
Maar zo bijzonder extra is hij nou ook weer niet hoor...

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• joshua2
Hij heeft 'm wel!...... :( :( :(
just kiddin'ya :)
Waar heb je hem gekocht? En wat zijn precies de extra goodies, extra wapens en een extra quest of zo?

hoe maak ik zo'n sig?

Verwijderd

Ja waar heb je die gekocht, want ik ben ook nog steeds op zoek naar de Collectors Edition, want ik heb hem eigenlijk nog steeds bestelt bij Angus.nl, want daar kost die maar 79,95, maar daar leveren ze hem niet! Ik heb hem nu al een week of 5 bestelt!!! Ik bestel daar dus echt nooit meer wat! Maar nu ben ik dus toch ook effe op zoek naar de collector's edition, want ik had ook in PcGamplay gelezen dat die in 'enkele' warenhuizen te koop zou zijn...

• aXe

aXe

[#]aXe

Nou.... ik heb hem niet uit een winkel (oepsie) ;)
Maar ik heb niet echt gemerkt dat er wapens, quests etc. bijzitten. Het wordt wel beweert maar of het werkelijk zo is...
En btw de cd staat niet eens vol hoor, ongeveer maar 80 Mb ofzo op dus...
Ik heb ook de andere versie de pre-released ofzo en daar horen ook weer dingen op te staan, maar tot nu toe heb ik alleen wat extra pics, info, manual, etc. gezien en niet echt een addon ofzo

• joshua2
Pfffffffff, was ik weer, ellende met nieuw systeem en netwerk kaart die niet herkent werd....... :)
Anyway, BG2 is in de hogere resoluties gewoon
een plaatje :D "H" intoetsen zodat je het hele beeld krijgt, prachtig gewoon!

T-Bird 900, Asus GeForce2 de luxe, IBM 30 Deskstar, Abit mobo, IIyama 19" , Logitech optical ...bijna dezelfde

hoe maak ik zo'n sig?

Verwijderd

"The shopkeepers assistent"??

Er is bij www.bgdungeon.com wel een bonusCD.zip te downloaden zodat dat mens :) achterin de "Adventurers Mart" de items van de bonuscd krijgt. Ze hebben toestemming van Bioware/Blackisle om het filetje online te zetten dus het is legaal.

Verwijderd

Ik heb die file dus geinstalleerd, maar ik merk niets :(

• aXe

aXe

[#]aXe

Like I said, er is weinig van te merken, heb het idee dat het een verkoop stunt is....

Verwijderd

Ik heb die file dus geinstalleerd, maar ik merk niets
Heeft dat verkoopster in de adverenturers mart niets nieuws te koop? dus die de hoofdverkoper achter de balie maar dat vrouwmens iest verder achterin de winkel. Als het goed is heeft ze nou een lading megadure items..

Verwijderd

heeft niemand dan een plek waar je ze gewoon kan halen??? bestellen?? In Nederland wel te verstaan ja.

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 19:17 schreef Jack Frost het volgende:

[..]
Heeft dat verkoopster in de adverenturers mart niets nieuws te koop? dus die de hoofdverkoper achter de balie maar dat vrouwmens iest verder achterin de winkel. Als het goed is heeft ze nou een lading megadure items..
Nope, nothing new. Ik heb dus die file van het internet geinstalleerd en ik heb dus NIET de bonuscd. (wat ik heb gelezen is dat dit echter niets moet uitmaken)
Pagina: 1