Ok ik weet wel het antwoord op mijn eigen vraag, maar het gaat om het volgende:
Ik heb dus een Aopen kast (zo'n Hq-08), met 300 Watt voeding. Maar omdat er een TB 900 @ 1000 in hangt trekt het wel wat stroom.
Naast de TB zit er dus ook nog een TNT2U, 2 HDDz, 1x CD-ROM, 1x CD-RW in.
Ok dat is te doen op deze voeding maar nu is dus dit het probleem.
Ik heb een paar
koelertjes gekocht voor in mijn kast. dus het volgende:
1x Alpha koeler voor CPU
2x 92MM Sunon voor achterin kast
2x 80MM Sunon voor de twee nog te maken blowholes
1x 120MM Sunon voor de voorkant van mijn kast. En dan ook nog een hdd cooler van coolermaster
Maar ik heb dus het id dat dit niet gaat lukken op 1 voeding, ik heb toevallig nog een 300Watt voeding liggen. Ik heb ooit is gezien hoe ik deze kan koppelen.
Maar dit kan ik dus niet meer vinden. Heeft iemand die link nog?
P.S. Het lijkt misschien veel, qua koeling, maar op dit moment (dus zonder koeling) is mijn mobo 30 graden en mijn cpu (die een standaard coolermaster heeft) 60 graden
, (met koe uiteraard).
Dus heeft iemand nog die link?
hier nog ff een plaatje van mijn sys (temp)
Ik heb dus een Aopen kast (zo'n Hq-08), met 300 Watt voeding. Maar omdat er een TB 900 @ 1000 in hangt trekt het wel wat stroom.
Naast de TB zit er dus ook nog een TNT2U, 2 HDDz, 1x CD-ROM, 1x CD-RW in.
Ok dat is te doen op deze voeding maar nu is dus dit het probleem.
Ik heb een paar
1x Alpha koeler voor CPU
2x 92MM Sunon voor achterin kast
2x 80MM Sunon voor de twee nog te maken blowholes
1x 120MM Sunon voor de voorkant van mijn kast. En dan ook nog een hdd cooler van coolermaster
Maar ik heb dus het id dat dit niet gaat lukken op 1 voeding, ik heb toevallig nog een 300Watt voeding liggen. Ik heb ooit is gezien hoe ik deze kan koppelen.
Maar dit kan ik dus niet meer vinden. Heeft iemand die link nog?
P.S. Het lijkt misschien veel, qua koeling, maar op dit moment (dus zonder koeling) is mijn mobo 30 graden en mijn cpu (die een standaard coolermaster heeft) 60 graden
Dus heeft iemand nog die link?
hier nog ff een plaatje van mijn sys (temp)