Toon posts:

Zenith reboot trouble

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een chaintech zenith mainboard met een 2400 xp+ processor,
En een raar probleem ermee :( .

Als ik een soft reboot doe wordt de computer erg langzaam, spelen films en geluid op de 1/2 snelheid, zelfs het start muziekje van windows XP pro.

Het gebeurt niet als ik een hard reboot doe (computer aan en uit).

wat nu

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wazig probleem. Gebeurt dit ook wanneer je XP opnieuw fresh installeert? Wanneer begint het boeltje trager te worden? Direct nadat de PC is herstart of pas wanneer je bij XP bent?

Verwijderd

Topicstarter
ja meteen als de computer herstart en ik heb al een paar keer xp opnieuw erop gezet

Verwijderd

Mischien een rare oplossing maar ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad.Bij mij had ie dit al meteen na de boot, inderdaad geluid heel traag films muis stotterde enz enz....Ik heb mn onboard lan uitgeschakeld en hierna had ik geen problemen meer, pci kaartje van 8eur derin en klaar (owkee k ben het met je eens dat het oom met moet werken maar goe) probeer dat maar eens :-)

• Smht
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-01 10:50
Volgens mij hebben meer mensen hiet last van (ik ook 1 maal), zoek maar eens naar problemen met geluid en IRQ instellingen, volgens mij zijn dat er een boel.

Gebruik je onboard sound, probeer dan eens een driver update. Zou ook nog kunnen

Laatst had ik problemen met mijn Lite-On DVD speler, die speelde alles vertraagd af (muziek cdees, cdroms, dvdees etc), terug mee gegaan naar Compland en kreeg naar een week een nieuwe drive.

xp2400 heeft dan waarschijnlijk hetzelfde.

Intel Core i7-4790, 16GB DDR3-1600, 512GB SSD, GTX2060