Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
je moet well die pasv porten vrij geven .Stel ze in Bulletproof op 22220-22223 en dan port forwarden naar je ftp machine via firewall/router
werkt nog steeds niet, het lijkt er nu zelfs op dat ik het modem van buitenaf niet meer kan bereiken... ook niet na een reset van de software naar fabrieksstandaard...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
waar heb je bij users accounts --> Setup --> Home IP op staan?
ik meen me te herinneren dat ik hier ook eens last van heb gehad. Deze had ik toen op mijn eigen IP gezet maar die moest staan op all home IPs ( bij mij)
ik meen me te herinneren dat ik hier ook eens last van heb gehad. Deze had ik toen op mijn eigen IP gezet maar die moest staan op all home IPs ( bij mij)
No worries m8
connect je wel op het goede ip?? die van inet dus. en niet vanaf je eigen connectie dan, want dat gaat niet werken
CISSP! Drop your encryption keys!
Hoe bedoel je je eigen IP??? die van hcc net of juist van mijn interne netwerk (staat ie nu op)DeoDupke schreef op 15 January 2003 @ 16:46:
waar heb je bij users accounts --> Setup --> Home IP op staan?
nee, ik probeer het ip samen gesteld uit mijn postcode en huisnummer te bereiken, nou goed?laurens0619 schreef op 15 January 2003 @ 23:46:
connect je wel op het goede ip?? die van inet dus. en niet vanaf je eigen connectie dan, want dat gaat niet werken
Tuurlijk probeer ik contact te krijgen met mijn hccnet IP (welke overigens ook niet te pingen is....)
[typos]
nee lekker vriendlijk ben jij weer. zijn er genoeg hier op got die dat niet weten hoor!
maar ontopic:
ping je vanaf je hccnet ip naar je hccnet ip toe? dat werkt nl niet dan wat ik ook al in je andere topic heb beantwoord.
probeer vanaf een andere connectie naar je ip te pingen/ftpe
maar ontopic:
ping je vanaf je hccnet ip naar je hccnet ip toe? dat werkt nl niet dan wat ik ook al in je andere topic heb beantwoord.
probeer vanaf een andere connectie naar je ip te pingen/ftpe
CISSP! Drop your encryption keys!
Ik heb pas middels de Alcatel Speedtouch 510 (Thomson) en mijn Draytek Router port 21 opengehad als FTP Server, dus het moet gewoon kunnen.
Uiteraard doe je dan het volgende:
Ga naar: http://10.0.0.138
Advanced -> NAT -> NEW
Inside IP was bij mij 10.0.0.150 (dat is het ip van mun Draytek Router, zal bij jouw wel het IP zijn van je netwerkkaart)
Outside IP had ik staan op 0.0.0.0 (weet ook niet waarom
)
Inside Port en Outside Port op 21 (of hetgeen op welke port je je FTP Server hebt draaien)
Vervolgens moes ik in mun Draytek Router nog Port 21 openzetten... maar dat spreekt voor zich ... en draaien als een t**t....
Uiteraard doe je dan het volgende:
Ga naar: http://10.0.0.138
Advanced -> NAT -> NEW
Inside IP was bij mij 10.0.0.150 (dat is het ip van mun Draytek Router, zal bij jouw wel het IP zijn van je netwerkkaart)
Outside IP had ik staan op 0.0.0.0 (weet ook niet waarom
Inside Port en Outside Port op 21 (of hetgeen op welke port je je FTP Server hebt draaien)
Vervolgens moes ik in mun Draytek Router nog Port 21 openzetten... maar dat spreekt voor zich ... en draaien als een t**t....
Pagina: 1