Ik ben bezig met een formuliertje te maken. Het moet er ongeveer zo uit zien:
Naam: [Textfield]
Getrouwd: [radio button ja] [radio button nee]
Als er ja is geselecteerd:
Naam partner: [textfield]
Nu had ik het ongeveer zo bedacht. Kiest de gebruiker Ja dan vul je bv een boolean waarde met true. De pagina word dan direct gesubmit en dmv in php simpele if-then statements te zetten krijg je het formulier wat je wilt.
Ik moet dan dus ongeveer maken:
[code]
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function toon() {
pagina word gesubmit
}
</script>
<input type="radio" name="radiobutton" value="radiobutton" onClick="javascript:toon()">
[code]
Is dit zo handig ? en hoe zorg ik er voor dat ie gesubmit word ? Ik heb ook alwat met layers geprobeerd maar als je dan nee invult heb je een lose ruimte. Dus als je ja invult komt er een regel tussen.
Of ik dacht het volgende:
<input type="radio" name="radiobutton" value="radiobutton" onClick="javascript:toon()">
fuction toon() {
<input type="text" name="textfield">
}
</script>
Dus als je ja selecteerd word de functie uitgevoerd waarna er een regel tussen word gezet.
Wie kan mij helpen??
Naam: [Textfield]
Getrouwd: [radio button ja] [radio button nee]
Als er ja is geselecteerd:
Naam partner: [textfield]
Nu had ik het ongeveer zo bedacht. Kiest de gebruiker Ja dan vul je bv een boolean waarde met true. De pagina word dan direct gesubmit en dmv in php simpele if-then statements te zetten krijg je het formulier wat je wilt.
Ik moet dan dus ongeveer maken:
[code]
function toon() {
pagina word gesubmit
}
</script>
[code]
Is dit zo handig ? en hoe zorg ik er voor dat ie gesubmit word ? Ik heb ook alwat met layers geprobeerd maar als je dan nee invult heb je een lose ruimte. Dus als je ja invult komt er een regel tussen.
Of ik dacht het volgende:
fuction toon() {
<input type="text" name="textfield">
}
</script>
Dus als je ja selecteerd word de functie uitgevoerd waarna er een regel tussen word gezet.
Wie kan mij helpen??