Toon posts:

win xp policy gebruiken op w2k server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ben bezig met configuratie w2k server + xp prof clients

nu heb je in windows 2000 al een aantal policytemplate files die je kan gebruiken, maar ik heb eens in win xp zitten kijken en daar zitten veel meer (windows xp specifieke ) policysettings in (system.adm, wmplayer.adm, enz)

mijn vraag: kan je die policyfiles gewoon naar de w2k server copyen en zoja waar moet ik ze precies naartoe copyen?

bvd

Verwijderd

Topicstarter
laat maar ik weet het al

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wil je zo vriendelijk zijn om je oplossing met ons te delen _/-\o_

Kan handig zijn voor andere users die ook naar een oplossing op zoek zijn :P middels de search

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Riemer Reinalda schreef op 14 January 2003 @ 17:05:
[...]

Wil je zo vriendelijk zijn om je oplossing met ons te delen _/-\o_

Kan handig zijn voor andere users die ook naar een oplossing op zoek zijn :P middels de search
sure..

in w2k server heb ik een OU aangemaakt en daaraan een nieuwe GPO gelinkt, de default locatie waar w2k die bestandjes neerzet is de WINNT\Sysvol|Policies folder en dan een nummer wat je ziet bij de properties onder de desbetreffende GPO

als je dan de *.adm files vanuit XP copied naar bovenstaande locatie dan heb je opeens veel meer dingen die je kan instellen