[php/mysql] Adviezen gevraagd voor sms reminders

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laat maar!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 23:59

TeeDee

CQB 241

Ik zou zowiezo niet DELETEN in je database. Geef de sms dan een status mee, iets van 1 = verstuurd, 2 = deleted ofzow.

Kan je altijd bij problemen nog terugzoeken.

Verder: Het ligt voor de hand om te checken of die sms gestuurd is. Hoe lijkt me vrij lastig, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.

Wel nog een vraag aan jou: waarmee verstuur jij die sms-jes?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

kijken of in $send een bevestiging o.i.d. staat. (ligt aan de output die je terug krijgt van de url natuurlijk)

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik krijg geen bevestiging weer terug van die url als het verstuurd is, die afhandeling is hun probleem. Maar stel nou dat hun url niet bereikbaar is? Hoe vang ik dat dan op?

ow...wij werken samen met www.clubmessage.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TeeDee schreef op 14 januari 2003 @ 15:19:
Ik zou zowiezo niet DELETEN in je database. Geef de sms dan een status mee, iets van 1 = verstuurd, 2 = deleted ofzow.

Kan je altijd bij problemen nog terugzoeken.

Verder: Het ligt voor de hand om te checken of die sms gestuurd is. Hoe lijkt me vrij lastig, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen.

Wel nog een vraag aan jou: waarmee verstuur jij die sms-jes?
of misschien in een andere database gieten? blijft deze teminste lekker snel. Kan ik daar ook in zoeken met problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 18:24

dusty

Celebrate Life!

Dan lukt het openen van het file niet he, dan kan je dat in de foutafhandeling van je fopen lezen :Z

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik schop deze toch maar weer ff naar boven want er is een probleem waar ik jiet helemaal het antwoord op weet.

Zolas het nu werkt start er iedere minuut een cron die kijkt of er een sms moet worden verstuurd of niet. Echter nu heb ik zitten testen met mailtjes. Ik verstuur 300 emails maar ontvang er meer. Dit komt mijn inziens doordat de ene cron nog aan het runnen is en de andere begint. Op een of andere manier worden er dan toch berichten dubbel verstuurd. Hoe kan ik dit oplossen? Table locking misschien? en ik kreeg ook de tip pthread_mutex_lock() maar kan daar weinig over vinden.
Pagina: 1