Ik denk dat ibook voldoende is (werk bij mac dealer

)
je gaat niet die hard zware applicaties draaien en ibook op 800 mhz draait prima 10 (zelfs een ibook met 300mhz draait 10 nog aardig). iBook is cheaper en prima voor wat jij nodig hebt. alleen doe je zelf een plezier een neem er 512 mb bij dan zit je op 640 totaal dat is lekker (ibook = 2*128 mb vraag mij ook nie waarom).
Wat het scherm betreft, de ibooks zijn net in prijs verlaagt, bij mij (mac support) iig wel dus voor de prijs van een 14" ibook heb jij nog geen 12" powerbook en een ibook gaat ook lang mee op interne accu (6 uur volgens apple). Reden genoeg lijkt me. (en er is nog een leuke office actie op dit moment)
Wat trouwens ook een reden nog kan zijn voor ibook of powerbook is de dual monitor functie. Powerbook kan 2 monitoren aan, ibook kan enkel spiegelen, als je het prettig vind om thuis met een grotere monitor ernaast te werken is de powerbook natuurlijk weer een goede keuze. Ibook kan ook geen airport extreme aan maar nog de oude airport, dus 'slechts' 11 mbit ipv 54 met airport extreme, alleen als je thuis wifi hebt.
Nog een andere redne zou zijn dat een powerbook wat compacter is en wat meer mogelijk heden heeft qua bto opties, je kan er bijv een superdrive bij nemen en in de toekomst een btje simpel video editing mee gaan doen. Maar ook weer iets wat je moet gaan gebruiken, vind je het niet nodig kijk maar weer naar de ibook. Wat verder nog een punt zou kunnen zijn is het feit de ibook echt hartstikke stil is terwijl de powerbook wat meer geluid produceert.
Dat was het dan wel zo'n beetje
[
Voor 41% gewijzigd door
M2XzeeD op 15-01-2003 00:00
. Reden: soms vergeet men wel eens wat ]