[ADSL] Abbo bij KPN én provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb sinds eind vorig jaar een adsl abbonement bij XS4all.
Ik heb daar een Basic abbo á 51 euro per maand.
Deze wordt ook netjes afgeschreven.

Nu staat er alleen nog elke maand 46,98 Euro op de telefoonrekening van KPN, naast het belbasis abbo e.d. onder het mom van "Abonnement KPN ADSL Basic"! :?

Op het laatste factuur van KPN wordt ook nog eens het USB modem afgeschreven á 117,65 (was gratis bij aanschaf ADSL van XS4all) en de Aansluitkosten voor ADSL (28,60)

Bij wie moet ik nu klagen en wat is hier aan de hand?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Dit is normaal. :) Lees maar even op kpnadsl.nl hoe de facturering gaat. :)

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dit hoort inderdaad zo, je betaald een helft van het abonnement aan je IP en de andere helft aan KPN. Wat betreft het gratis modem: zelfs dat is normaal (;)) dat dit door KPN wordt afgeschreven, als het goed is, heb je een brief van je IP ontvangen, dat zij dit bedrag terugstorten op je rekening (zo is het althans wel bij mij gegaan). Als je hier niets over kunt vinden in je paperassen, zou ik zeker even met je IP bellen, al is het maar ter bevestiging voor je eigen gemoedsrust ;).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Je betaald idd een gedeelte aan je provider en een gedeelte aan KPN. In mijn geval betaal ik 24 Euro per maand aan 'Planet Internet' (dit kan iedere willekeurige provider zijn) en de rest aan KPN. Krijg je die aanschafkosten niet terug van Xs4all? Ik denk dat je dan bij hen moet zijn om te klagen. Zij regelen immers de aanvraag van het geheel.

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:02

Dido

heforshe

Om te beginnen zal het bij de KPN om een tweemaandelijkse rekening gaan, denk ik?

Verder: is het niet zo dat je x maanden geen factuur krijgt van XS4ALL zodat je je modem dus eigenlijk niet betaalt?

Wat betekent mijn avatar?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb inderdaad niets kunnen vinden bij XS4all.
Ga daar maar even zeuren over de betalingen.
Toch raar dat ik het volledige bedrag betaal aan XS4all en die 47 euro bij KPN...

Is je IP dan altijd het aanspreekpunt voor dit soort dingen of zit KPN er ook nog tussen?
Heb natuurlijk wel een contract via XS4all en niet via KPN afgesloten.

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
Dido schreef op 14 januari 2003 @ 14:33:
Om te beginnen zal het bij de KPN om een tweemaandelijkse rekening gaan, denk ik?

Verder: is het niet zo dat je x maanden geen factuur krijgt van XS4ALL zodat je je modem dus eigenlijk niet betaalt?
volgens mij is dat bij mij wel zo dat je 1x in de 2 maanden bestaald aan KPN (ADSL Basic XS4all)

Verwijderd

Nee, je krijgt elke maand een factuur van XS, het modembedrag storten ze later eens apart terug. Bij mij na een maand of twee ofzo, dus je moet even geduld hebben en het gaat allemaal goedkomen. ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Is normaal dus :)

...en dit stond vast ook allemaal in het papierwerk dat je erbij gekregen hebt :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.