• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10
Ik zit hier met een *kuch* 1337 Kodak EZ200, die een mongolisch persoon hier heeft gekocht, terwijl die gast van radio modern zij dat hij niet onder winXP werkte. En die krijg ik dus onder XP niet aan de praat :P.
Maar aangezien alles kan en dit al helemaal vraag ik me af waar ik drivers kan vinden of waarom winXP zo stom doet. Als ik um aansluit via USB herkent hij um wel als nieuw apparaat alleen hij is zo liev om hem niet gewoon meteen als verwisselbare schijf te zien, vanwege de webcam functie.

Weet iemand of er hier drivers voor te vinden zijn? Anders moet ik die mongool hier zinloos slaan omdat hij zo kortzichtig is te denken dat hij nog echt het komende jaar met win2k doorkomt, ik wil winXP op zn PC en dat zal die krijgen ook!

Ach ja, de kinderen zijn nou eenmaal verstandiger he :(

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ben ik ook kortzichtig omdat ik ook gewoon Windows 2000 blijf gebruiken?

Ik vind het namelijk nogal kortzichtig dat je niet even naar Kodak.com gaat en daar de juiste drivers/intructies dowload.

http://www.kodak.com/glob.../products/ekn011772.jhtml

En dan op "Software on WINDOWS XP" klikken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:10
Werkte iig niet, En de win2K drivers lukte ook niet. Stiefpa had ook al lang geprobeerd trouwens, maar vond ut sowieso gaar ding heb hem overtuigt terug te brengen en Fuji A101 te kopen

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa