Ik zit al een paar maanden tussen al mijn activiteiten door mij voorzichtig te informeren en in te lezen in de wereld van pda's. Maar ik kan maar niet echt een keuze maken voor een platform (palm of pocketpc), laat staan een specifieke pda.
Wat ik wel weet is wat ik ermee wil gaan doen:
-agenda bijhouden (atm is het zo erg bij mij dat ik op de pc outlook moet gebruiken om vooruit te plannen, mijn school agenda voldoet niet meer...)
-contact personen bijhouden (school, stage adressen, leveranciers, contactpersonen op mijn werk, etc)
-taken bijhouden (je wilt niet weten wat voor zut ik allemaal soms moet onthouden voor een dagje school/werk/afspraken)
-huiswerk noteren (toch wel oh zo handig als ik mijn agenda ga vervangen)
-office documenten meenemen (simpel, zoals kleine opzetjes maken en uitgaven bijhouden)
-notities (a4 kladblok is handig, maar is lastig overal mee naartoe te nemen)
-kleurenscherm (monochroom is goedkoper maar kleuren vindt ik overzichtelijker)
-geheugen uitbreiding mogelijk (mmc, sd, cf, flash, whatever. mag wel niet uitsteken uit de pda)
-touchscreen display (gegevens invoer zou handig zijn, maar belangrijker voor mij is het snel kunnen navigeren door mijn gegevens dmv aanwijzen)
-Graag een niet al te grote pda en niet al te zwaar (zeul hem overal naartoe)
-max 300 a 350 euro voor de pda zelf
Dit topic is dus niet een van: ik zoek een pda, zoek er ff eentje voor me uit.
Ik probeer met behulp van dit topic een keuze te maken voor een platform.
Nadat er dan een als beste uitkomt voor mijn wensen (dit lijkt mij palm maar ben er niet zeker van) een lijstje samenstellen van kandidaten en dan lukt mij de rest wel.
Want reviews lezen kan iedereen. Maar als je niet weet waar je moet beginnen is het verschrikkelijk veel leesmateriaal. En tsja, wat mijn wensen voor de pc zijn weet ik en daar kan ik ook een systeem omheen bouwen doordat ik deze al jarenlang gebruik. Maar een pda is een compleet nieuw iets voor mij en toch wel een vrij deftige uitgave voor een student.
Wat ik wel weet is wat ik ermee wil gaan doen:
-agenda bijhouden (atm is het zo erg bij mij dat ik op de pc outlook moet gebruiken om vooruit te plannen, mijn school agenda voldoet niet meer...)
-contact personen bijhouden (school, stage adressen, leveranciers, contactpersonen op mijn werk, etc)
-taken bijhouden (je wilt niet weten wat voor zut ik allemaal soms moet onthouden voor een dagje school/werk/afspraken)
-huiswerk noteren (toch wel oh zo handig als ik mijn agenda ga vervangen)
-office documenten meenemen (simpel, zoals kleine opzetjes maken en uitgaven bijhouden)
-notities (a4 kladblok is handig, maar is lastig overal mee naartoe te nemen)
-kleurenscherm (monochroom is goedkoper maar kleuren vindt ik overzichtelijker)
-geheugen uitbreiding mogelijk (mmc, sd, cf, flash, whatever. mag wel niet uitsteken uit de pda)
-touchscreen display (gegevens invoer zou handig zijn, maar belangrijker voor mij is het snel kunnen navigeren door mijn gegevens dmv aanwijzen)
-Graag een niet al te grote pda en niet al te zwaar (zeul hem overal naartoe)
-max 300 a 350 euro voor de pda zelf
Dit topic is dus niet een van: ik zoek een pda, zoek er ff eentje voor me uit.
Ik probeer met behulp van dit topic een keuze te maken voor een platform.
Nadat er dan een als beste uitkomt voor mijn wensen (dit lijkt mij palm maar ben er niet zeker van) een lijstje samenstellen van kandidaten en dan lukt mij de rest wel.
Want reviews lezen kan iedereen. Maar als je niet weet waar je moet beginnen is het verschrikkelijk veel leesmateriaal. En tsja, wat mijn wensen voor de pc zijn weet ik en daar kan ik ook een systeem omheen bouwen doordat ik deze al jarenlang gebruik. Maar een pda is een compleet nieuw iets voor mij en toch wel een vrij deftige uitgave voor een student.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL